اعتراف خامنه ای به اژدهای هفت سر فساد در سراپای نظام ولایت فقیه

خامنه‌ای در آستانه سالروز ۲۲ بهمن و سرقت انقلاب ضد سلطنتی توسط استبداد مذهبی، وحشت زده از مردمی که برای انقلابی دیگر و سرنگونی دیکتاتوری آخوندی به پاخاسته اند، ناگزیر شد به اژدهای هفت سر فساد در رژیم اعتراف کند.

وی گفت: «حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است. مردم خیلی از مشکلات را تحمل میکنند اما از فساد و تبعیض شکایت دارند. این شکایت را مسئولین قوای مجریه و قضائیه و مقننه بجد دنبال کنند. در بحث عدالت اجتماعی کم‌کاری و عقب‌ماندگی داریم، کاری که بایسته بوده انجام نشده و باید بجد دنبالش باشیم؛ و راه آن، مبارزه با ظلم و فساد است. فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌هاست، یک سرش را که میزنی با شش سر دیگر حرکت میکند».

ولی فقیه ارتجاع که خودش در قیامهای مردمی به عنوان راس فساد و غارت هدف شعارهای مردمی بود، بیهوده کوشید کارگزارانش را مقصر قلمداد کند و گفت: «برخورد با کسانی که منتفع از فساد هستند کار بسیار سختی است ولی حتماً باید انجام شود. برخورد با کارگزاران حکومتی که در آنها ظلم و فساد هست، باید جدی و با شدت عمل بیشتر باشد».


خامنه‌ای در یک فقره چک بی محل برای نمایشها فرمایشی رژیم در سالگرد سرقت انقلاب، پیشاپیش به رقمسازی و تبلیغات مهندسی شده و بی اعتبار نظام اذعان کرد و گفت: امسال هم ۲۲بهمن تماشایی خواهد بود؛ چون مردم با یاوه‌گویی‌های بعضی دولتمردان آمریکایی حس میکنند دشمن در حال کمین گرفتن است. امسال همه می‌آیند.

واعظی رئیس دفتر آخوند روحانی نیز در زمینه سازی برای نمایشها و رقمسازیهای حکومتی در۲۲بهمن گفت: «شرایطی که الان منطقه ما داره شرایط خاصی هست و ما در منطقه ای داریم زندگی میکنیم که بحرانهای مختلفی درش هست.... ما با یک شرایط ویژه ای مواجه هستیم آمریکا تلاشش بر این هستش که به نوعی فشار به ایران بیاره و لذا ما همه شخص رئیس جمهور اعضای دولت تقاضا و خواهششون از مردمی هستش که حضورشون در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور بسیار تعیین کننده هستش و باعث خواهد شد که توطئه ای که همواره دشمنان ایران داشتند و دشمنان اسلام داشتند اینها خنثی بشه».