قیام ایران - شماره ۲۳- آخوند لاریجانی دستور برخورد قاطع با تظاهرکنندگان را صادر کرد

آخوند جنایتکار صادق لاریجانی رئیس قضاییه آخوندی در وحشت از قیام سراسری مردم ایران گفت: از دادستانهای سراسر کشور اکیدا می‌خواهم ورود پیدا کنند... برخورد هم باید قاطع باشه.

او در عین حال از نیروی انتظامی و ضابطان قضایی خواست با اغتشاشگران برخورد کنند (تلویزیون حکومتی شبکه خبر-۱۱دی۹۶). او که شکنجه گران و لباس شخصی ها را مردم با بصیرت می خواند گفت: مردم با بصیرت و ولایت مدار همانند فتنه ۸۸ جواب محکمی به آن خواهند داد.

منظور لاریجانی از جواب محکم مانند سال ۸۸ احاله قیام کنندگان به زندانهای اوین و گوهردشت و کهریزک و زندانها و خانه‌های امن وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران است که جوانان بازداشت شده در آنها تحت شکنجه و تجاوز قرار گرفته و یا سر به نیست شدند. بیچاره نمی‌داند که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت و مردم ایران مصممند به این قیام تا پیروزی ادامه دهند.

 

تا کنون بیش از هزار تن از قیام کنندگان بازداشت و دست کم ۱۰ تن به شهادت رسیده اند. بی تردید خامنه ای و روحانی و لاریجانی و دیگر سردمداران رژیم حساب این جنایات ضد بشری را پس خواهند داد.

مقاومت ایران شورای امنیت ملل متحد، اتحادیه اروپا و آمریکا و عموم مجامع بین المللی و ارگانهای حقوق بشری را به اقدامی مؤثر برای جلوگیری از سرکوب گسترده تظاهرکنندگان و آزادی سریع بازداشت شدگان فرا می خواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۱ دی ۱۳۹۶ (اول ژانویه ۲۰۱۸)