سناتور تد کروز: با مردم ایران که علیه حکومت ظالم ایستاده اند اعلام همبستگی می‌کنم

سناتور جمهوریخواه تد کروز بامداد شنبه ۹ دی در بیانیه ای که منتشر کرد، نوشت: من از مردم ایران، که شجاعانه به خیابان‌ها می‌آیند تا علیه حکومت سرکوبگر و ظالم خود حرف زنند، با قدرت حمایت کرده و با آنها اعلام همبستگی می‌کنم.

وی افزود: این اعتراض‌ها برای جهان آشکار می‌سازد که رژیم ایران ترجیح می‌دهد ترور را در خارج از مرزهایش – به ویژه به عوامل تروریست خود در سوریه، غزه، عراق، لبنان و یمن – صادر و آن را تامین مالی کند، تا آن که نیازهای اولیه شهروندان خود را تامین نماید.

سناتور تد کروز یادآور شد: مردم ایران خواهان آزادی و پایان حکومت رعب و وحشت آخوندها هستند. کاهش تحریم‌ها، بر اساس توافق هسته‌ای فاجعه بار اوباما، غیر از پر کردن جیب آخوند، که تنها اشتیاق شان بسط ایدئولوژی تنفر آنهاست و هر کاری می‌کنند تا آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و متحدان ما در اروپا و خاور میانه را به کشتن بدهند، هیچ کار دیگری نکرده است. سناتور کروز تاکید کرد: من دولت ترامپ را ترغیب می‌کنم تا هر آنچه را مقدور است برای حمایت از این معترضان شجاع انجام دهد، و از ملت‌های آزادیخواه در دیگر نقاط جهان هم می‌خواهم پشت مردم ایران باشند و از آنها بطور علنی حمایت کنند.