قیام ایران - اطلاعیه شماره ۸

قیام کنندگان در کرمانشاه: زندانی سیاسی آزاد باید گردد. جوان ایرانی بلند شو بلند شو
تظاهرات مردم قوچان با شعار مرگ بر روحانی مرگ بر گرانی

در جریان قیام مردم قهرمان کرمانشاه، صبح روز جمعه ۸ دی قیام‌کنندگان تابلوها و پلاکاردهای رژیم به‌ویژه پلاکاردهای بسیج و سپاه را پاره کردند. نیروهای ضدشورش با باتون به شرکت‌کنندگان حمله ور شدند و شماری از مردم را به شدت مضروب و مجروح کردند. نیروهای سرکوبگر همچنین با بازکردن آب فشار قوی بر روی مردم در صدد پراکنده ساختن مردم بر آمدند. زنان با شعار نیروی انتظامی «خجالت خجالت»، «نترسید نترسید، ما همه با هم هستیم» مزدوران را به سخره گرفتند.

آدمکشان نیروی ضدشورش با بلندگو می گفتند «تجمع شما غیر قانونی است. منطقه را زودتر ترک کنید». اما مردم آنها را هو کرده و فریاد شعارهای «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، «مرگ بر دیکتاتور» و «مردم نترسید». «ای جوان ایرانی؛ بلند شو؛ بلند شو»؛ «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» در آسمان کرمانشاه طنین انداز شد.

مردم و جوانان دلیر قوچان نیز با شعارهای «مرگ بر روحانی، مرگ بر گرانی، مرگ بر دیکتاتور»، «نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم» به قیام «نه به گرانی» پیوستند. این تجمع مورد حمله و هجوم نیروهای سرکوبگر قرار گرفت.
 مزودوران یگان ضد شورش با تطمیع و تهدید تهدید در صدد پراکنده ساختن جمعیت بودند اما جوانان با شعار مرگ بر روحانی و «دروغگو دروغگو» به او پاسخ دادند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸ دی ۱۳۹۶(۲۹دسامبر۲۰۱۷)