خشم و غیظ رژیم آخوندی از گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل

فاشیسم مذهبی حاکم بر میهن در واکنش به گزارش گزارشگر ویژه و تاکیدات وی بر لزوم تحقیق مستقل پیرامون قتل عام ۶۷ و همچنین نقض فزاینده حقوق بشر در ایران، خشم و غیظ خود را به نمایش گذاشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه رژیم در واکنش به این گزارش گفت: «موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص گزارشگر ویژه و گزارش هایی که به مجمع عمومی و شورای حقوق بشر ارایه می کنند، موضعی اصولی و مبتنی بر ماهیت سیاسی و ناعادلانه انتصاب گزارشگر برای وضعیت حقوق بشر در کشورمان است. بر همین اساس، معتقدیم گزارش های گزارشگر ویژه بر پایه اهداف و اغراض سیاسی و بدخواهانه ی معدود کشورهای مشخص و مغرض تهیه و ارائه می شوند و لذا فاقد مشروعیت و اعتبار است».

سخنگوی وزارت خارجه رژیم گفت که پاسخ حکومت آخوندی را نماینده رژیم در اجلاس کمیته سوم قرائت کرده است.

در این جلسه، نماینده فاشیسم مذهبی با وقاحت تاکید کرد که اگر برای همه ۱۹۸ کشور عضو سازمان ملل گزارشگر ویژه تعیین شود آنگاه رژیم به خانم جهانگیر اجازه خواهد داد که به ایران سفر کند.

همچنین دیپلمات تروریست رژیم تحت عنوان رایزن مطبوعاتی رژیم در سازمان ملل در پاسخ به این گزارش، یکبار دیگر نسبت به مجاهدین سوز و گداز کرد و در توئیت خود نوشت:خانم جهانگیر مدعی است علیه نظام غرض ورزی نمی کند ولی او حتی با استانداردهای سازمان ملل هم صحبت نمی کند و اصرار دارد دولت ایران را رژیم ایران بخواند. حمایت از مجاهدین از مفاد گزارش عاصمه جهانگیر است.