فاکس نیوز: گسترش تظاهرات ضد حکومتی در ایران

فاکس نیوز درباره تظاهرات و راهپیمایی هزاران تن از غارتشدگان در تهران در روز دوشنبه گزارشی ارائه کرد.

فاکس نیوز گفت: بیش از ۲۰۰۰ نفر ایرانی در مقابل مجلس این کشور بخاطر اموال غارتشده شان و سیاستهای فاسد حاکم، دست به حرکت اعتراضی زدند. به گفته اپوزیسیون، اعتراضات ضدرژیم به سراسر ایران گسترش می یابند.

فاکس نیوز افزود: بنا به گزارش و فیلمی که توسط گروه اپوزیسیون ایران، شورای ملی مقاومت ایران منتشر شده، بیش از ۲۰۰۰ نفر در مقابل مجلس  دست به اعتراض زدند. معترضین که پلیس با آنها برخورد کرد علیه رژیم شعار می دادند «مرگ بر دیکتاتور»
زمانیکه پلیس، زنان را مورد ضرب و شتم قرار داد و دستگیر کرد جمعیت شعارهای خصمانه تری علیه رژیم سر دادند.

فاکس نیوز افزود: این اعتراضات از سال  ۲۰۱۶ شروع شده و در سال جاری بشدت سیاسی شده است. بسیاری از موسسه های مالی توسط سپاه اداره می شوند یا به آن مرتبط هستند. نیرویی که اخیرا توسط خزانه داری آمریکا بخاطر فعالیتهای تروریستی نامگذاری شد.

فاکس نیوز افزود: مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه یی گفت شعارهای شجاعانه در تظاهرات و گردهمایی امروز, مسئولان قضاییه و مجریه این رژ‌یم را علاوه بر نیروی سرکوبگر دولتی و نیروهای اطلاعاتی هدف قرار داد که منعکس کننده خواست مردم برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی آخوندهاست. مریم رجوی در این اطلاعیه بطور خاص از جوانان ایران خواست تا مردان و زنان کشورشان را در این اعتراضات برای گرفتن حقوقشان حمایت کنند و این اعتراضات را گسترش بدهند. در اطلاعیه مریم رجوی آمده است مادامی که این رژیم بر سر قدرت است پایانی بر اختلاسهای نجومی، فقر، بیکاری و شرایط فاجعه بار اقتصادی متصور نیست.