قطعات پل فلزی رها شده در حاشیه خیابان جان هموطنی در ملارد را گرفت

عوامل و کارگزاران دزد و چپاولگر آخوندی که جز پرکردن جیب خود به چیز دیگری نمی اندیشند قرار بود پل عابری را در سه راه اندیشه شهرستان ملارد تعبیه کنند، ولی در حاشیه خیابان رها شد و باعث کشته شدن هموطنی گردید.

بنا به گزارشات رسانه ها ی حکومتی عصر جمعه ۱۴ اسفند یک دستگاه پراید با پل مذکور که بدون هیچگونه علامت هشداری و مانعی رها شده بود برخورد می کند و راننده آن درجا کشته می شود.
یکی از شهروندان ساکن در این شهرستان که از نزدیک شاهد این حادثه بود در تشریح سانحه مذکور اظهار داشت: ”خودروی پراید به دلیل عدم نصب علائم هشدار و نبود مانع در مقابل پل، با سرعت نه چندان بالایی به پل برخورد کرد و این حادثه تلخ رقم خورد”.
این هموطن افزود: ”این حادثه نتیجه سوء مدیریت کارگزاران این منطقه است، زیرا مدت ها از رها شدن این پل در حاشیه خیابان می گذرد اما هیچ اقدامی برای نصب آن صورت نگرفت و در نهایت منجر به این سانحه تلخ شد”.
خانم هموطنی که یکی از ساکنان منطقه مارلیک است ضمن اشاره به سوء مدیریت کارگزاران رژیم در شهر ملارد گفت: ”این پل پس از انتقال و گذشت ماه ها همچنان بصورت بلاتکلیف در حاشیه خیابان رها شده است، اگر قرار بود این پل نصب نشود، چرا آن را از انبار خارج و به این محدوده منتقل کرده اند”.
یکی از سرکردگان راهنمایی رانندگی شهرستان ملارد در خصوص این سانحه گفت: ”سازه مذکور از مردادماه در این محدوده قرار گرفته و با وجود مکاتباتی که با شهرداری ملارد مبنی به جابجایی پل مورد اشاره داشتیم، اما بنا به دلایلی که ما از آن بی اطلاع هستیم، اقدام خاصی در این خصوص انجام نشد”.