بحران درونی رژیم آخوندی بر سر نمایش انتخابات

با اعلام رسمی کاندیداتوری آخوند روحانی برای دور دوم و شدید بحران رژیم برسر نمایش انتخابات ریاست جمهوری ارتجاع، آخوند روحانی، در واکنش به حملات باند رقیب به دولت وی به خاطر شکست برجام، گفت: «حالا اگر ما از تامل با جهان بگیم, خیلیها بدشون میاد, نمی دانم چرا بعضیها روی تامل با جهان حساسیت دارند, بعضی ها از تقابل با جهان خوششون میاد, آخه نمی دانم این تقابل چی براشون آورده, البته برای بعضیها نان آورده، بعضیها فکر می کنند هر چه دروازه کشور قفلهاش بیشتر باشه, امنیت و سلامت بیشتره, نه اینجوری نیست...از استاد دانشگاه هم باید نگران باشیم که میخواهد بره خارج برای مطالعات, برای همکاری, از یک استاد هم که میخواهد بیاد ایران باید نگران باشیم, اصلا یک عده از صبح تا شب, هم خودشون, هم ذهنشون آشفته است و نگرانه و نگرانی هم تولید می کنند».

آخوند روحانی تبلیغات باند رقیب و تلویزیون حکومتی علیه دولت را به تمسخر گرفت و بحرانهای اقتصادی را برسر دولت احمدی نژاد سرشکن کرد و گفت: «یک جایی گوشت گران میشه دو روز یک برنامه تلویزیونی تو اخبارش خبر یکی میره قصابی, این رو من شوخی نمی کنم چون دیدم, دیدم که در خبر رسمی تلویزیون خبر یک اش قصابی است, وقتی آن دولت بود می‌گفتند انتقاد نکنید تضعیف می‌شود، الان می‌گویند چه کار دارید که آن دولت رفته.
آغاز دولت به هر حال ما مشکلات فراوانی داشتیم, خوب شما می بینید آنزمان رو در نظر بگیرید وضع دارو چند قلم دارو کم بود, قیمت داروها چقدر بود, آخه بعضیها حافظه شون نمی دانم یک آلزایمر که ما میگیم یک نوعش, سیاسی هم داریم, آلزایمر سیاسی هم ما داریم».

شدت گرفتن مخاصمات درونی حکومت آخوندی با نزدیک شدن به تاریخ نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم آخوندی:
کمتر از دوماه باقی مانده به نمایش انتخابات ریاست جمهوری ارتجاع حاکم، بحران در درون ولایت طلسم شکسته خامنه ای هر روز شدت بیشتری می گیرد.
در واکنش به حملات زنجیره یی باند خامنه ای و ارگانها و تلویزیون تحت امر ولی فقیه ارتجاع، آخوند روحانی روز هفتم اسفند، ضمن انگشت گذاشتن به دخالتهای سپاه وشورای نگهبان در نمایش انتخابات، با اشارَّه به قیامهای سال ۸۸ نسبت به برهم زدن قواعد بازی به باند خامنه ای هشدار داد و گفت: تجربه این را داریم و دیدیم قطبی شدن چه گرفتاری برای ما درست کرد. وقتی انتخابات قطبی شد، احساساتی و شعاری می‌شود کاری نکنیم که آنکه بازنده شد تمام چهار سال کینه دیگری را به دل گیرد.
جهانگیری معاون روحانی هم باند خامنه ای را متهم میکند که: عده ای نمی گذارند حتی معاونین رئیس‌جمهور و وزرایش سخنرانی کنند.
یا رحمانی فضلی وزیرکشور روحانی با حمله به باند خامنه می گوید: برخی دنبال القای حاکمیت دو گانه در کشور هستند و مسائل را به گونه‌ای بیان می کنند که بین رهبر و رئیس جمهور فاصله است.
ازسوی دیگر، مهدی محمدی از مهره های باند خامنه ای نوشته است: “ابتکار عمل اکنون جایی بیرون دولت است. این را برخی دولتی ها هم حتی فهمیده اند و به همین دلیل هم هست که به فکر "خلاص شدن از مخمصه روحانی" افتاده اند».
باهنر یکی دیگر از مهرهه های باند خامنه ای که رییس جبهه موسوم به «پیروان خط امام و رهبری» است، گفته است: «ریزش آرای روحانی قطعی است، اما سوال اینجاست که آیا رویش های رای روحانی می تواند ریزش های رای وی را پوشش دهد یا نه». باهنر نتیجه گرفت «اگر قرار باشد روحانی در محدوده دور قبل رای داشته باشد حتما شکست خواهد خورد».
سایت حکومتی نسیم آنلاین هم در عبارتی طنزگونه نوشته است: «روحانی همچنان با گفتار درمانی می خواهد رفاه برای مردم بیاورد».

از باند خامنه ای، روزنامه حکومتی وطن امروز هم روحانی را به خاطر آن چه ناکارآمدهای حکومتی در خصوص بحران های منطقه یی می نامد مورد حمله قرار داده و دولت روحانی را به «سکون مدیریتی عجیب و غریب» متهم کرده و راه خنثی کردن توطئه های کنونی علیه نظام را “پایان دادن به بحران بی‌حمیتی در حل و فصل مشکلات» و گرفتن «تصمیمی جدی در عرصه سیاست داخلی» دانسته که معنیش کنار زدن روحانی است.
روزنامه حکومتی جهان صنعت هم در همین روز در مطلبی با عنوان دیوار کوتاه کارگران خطاب به دولت روحانی نوشته است: «آیا نباید به دولت تدبیر و امیدی که ...در ایام انتخابات و در بحبوحه نیاز به آرای مردم همیشه صحبت از صیانت، حمایت، دادخواهی و برگرداندن آب به جوی خود» می کند، «خرده گرفت که که بعد از نشستن بر کرسی قدرت به یکباره فراموش می‌کنند که چه عهد و پیمانی را با مردم بسته‌اند؟»
اینها گوشه یی از حملات گسترده باند خامنه ای به روحانی بود. در مقابل آخوند روحانی و مهره ها و رسانه هایش، مدام نسبت به رعایت «قواعد بازی» به باند رقیب هشدار می دهند و باند خامنه ای را تلاش برای بستن راه دولت در کارهایش متهم می کنند.