ابراز وحشت آخوند احمد خاتمی از فضای مجازی و سمت و سوی تحولات عراق

آخوند احمد خاتمی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران ضمن حمایت کامل از طرحهای سرکوبگرانه رژیم تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر، از آن‌چه غوغا در فضای مجازی می‌نامید ابراز وحشت کرد.

وی گفت: «این عرصه فرهنگی بخصوص در فضای مجازی غوغا داره میکنه, در سایتها, در شبکه های بیگانه, در رسانه های دیداری, شنیداری, در رسانه های مکتوب, در عرصه سینما, در عرصه کتاب, سلاح در جنگ نرم اینهاست...
اما اینکه توطئه دشمن در کاره کسی انکار نکنه, این واقعیت چه باید کرد, مصوبه سال 1386 شورای انقلاب فرهنگی.
26 دستگاه باید بیایند پای کار, بیش از 310ماده برای 26 دستگاه وظیفه تعیین کردند, حالا نمی خواهم تاریخچه بگم چی شد این مصوبه, اما عجالتا نیروی انتظامی وارد انجام این وظیفه شده ...
دست شما درد نکنه [!] آقای عزیزی که مقاله علیه نیروی انتطامی می نویسی, این نیروی انتظامی حافظ امنیت خود شماست,».

امام جمعه خامنه‌ای در تهران، در واکنش به حکم دیوانعالی آمریکا درمورد غرامت جنایات تروریستی مدعی شد که آمریکا هیچ مدرکی درمورد نقش رژیم در اختیار ندارد این درحالی است که جدای از سایر مدارک و شواهد انکار ناپذیر محسن رفیقدوست در مقام وزارت تصریح کرده است که هم ایدئولوژی و هم تی ان تی این انفجارها از حکومت آخوندی به لبنان انتقال یافته است.

2میلیارد دلار پول شما مردم رو [!!] غارت کردند آمریکاییها, دولت آمریکا هم تایید کرده به این دلیل که در پایگاه تفنگداران آمریکایی در آمریکا (منظورش بیروت است] آن زمان به اینها حمله شده ایران دست داشته. چرا دروغ میگید!! به چه دلیل سند بیاورید! اگر متجاوزان شما رفتن به یک کشور دیگر خود این مردم بحسابشون رسیدند میخواهید پای ایران بگذارید.

آخوند احمد خاتمی هم‌چنین از سمت و سوی تحولات عراق ابراز نگرانی کرد و گفت: «در عراق هم حوادثی که, در عراق هم اختلافاتی که هست مایه نگرانی ماست. به عنوان یک کشور دوست عراق از مسئولان محترم می خواهیم اختلافاتشان را کنار بگذارند و در برابر استکبار و تکفیری ها ید واحده باشند».