اعتراضات کارگران و رانندگان در پی افزایش قیمت بنزین

رانندگان وسائط نقلیه تهران - کرج روز سه شنبه در ورودی  پمپ بنزین اتوبان، فراخوان به تجمع دادند.

رژیم آخوندی در وحشت از گسترش اعتراضات مردمی با گارد ضدشورش به تجمع رانندگان حمله کرد و آنها را بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند، تعدادی از رانندگان مجروح به بیمارستان منتقل شدند.
رژیم آخوندی همچنین تمامی پمپ بنزین های بندرعباس را توسط مأموران سرکوبگر انتظامی اش محاصره  کرده، تا از بروز هر نوع درگیری و تعرض ازطرف مردم در امان بماند.
رانندگان وسائط نقلیه ضمن سر دادن شعار علیه آخوند روحانی درپمپ بنزین اتوبان لاهیجان  تجمع کرده و به لعن و نفرین روحانی پرداختند.
جمعی از جوانان دلیر 4 خرداد پلاکاردهای مربوط به سفر آخوند روحانی به کرج و شهرک اندیشه را به آتش کشیدند و خشم و نفرت خود را نسبت به حکومت آخوندی ابراز کردند.
همچنین روزهای سه شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم خرداد کارگران شرکت پایندان فاز 14 در عسلویه، کارگران کارخانه ایزوگام یاغمور اردبیل، کارگران کارخانه مارال پلاست ارومیه، کارگران کارخانه آذر ارج اردبیل بدلیل پرداخت نشدن 3 تا 7 ماه حقوقشان اعتصاب کرده  و تجمع اعتراضی بر پا کردند.
دژخیمان خامنه ای در وحشت از گسترش اعتراضات مردمی تنها طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه6 خرداد، 26 نفر را در زندانهای مشهد و قزل حصار و گوهر دشت کرج اعدام کرد.
روز چهارشنبه سه تن در ملاعام در مشهد اعدام شدند، اخبار تکمیلی از زندان قزل حصار نیز حاکی از 22 اعدام در روز دوشنبه 4 خرداد بوده است. دو تن از اعدام شدگان از اهالی بلوچستان بوده اند.