گسترش بازار فروش اعضاء بدن

گسترش فقر، بیکاری، فشارهای مالی و اقتصادی بر اقشار ضربه‌پذیر که مسبب اصلی تمامی آن‌ها رژیم چپاولگر آخوندی است اکنون سالیان سال است که خود را درفروش خون، کلیه، ارگان‌های مختلف بدن، قرنیه چشم و به‌تازگی کبد در جامعه به نمایش گذاشته است.

فقر و مصیبت در جامعه به‌قدری گسترش‌یافته که به‌واقع زبان و قلم از بیان ابعاد آن قاصر است. گوشه‌هایی از بختک فقر را یک سایت حکومتی در گزارشی این‌چنین آشکار کرده است: «شهرام 2 ماه پیش که خبردار شد برای کلیه 30 تا 40 میلیون تومان می‌دهند سوار تاکسی شد میدان ونک کمی بالاتر از میدان پیاده شد حالا 5 هزار آگهی روی درودیوار شهر چسبانده هر جا بیمارستانی مرکز پیوندی یا هرجایی که بیماری به کلیه کبد یا عضو دیگری است آگهی او دیده می‌شود. مرد 35 ساله ب مثبت با کلیه کبد یا قرنیه چشم و مغز استخوان‌فروشی».

گزارش در ادامه می‌افزاید: «دلال به من زنگ زد گفت کلیه 40 تومان اما من 30 تومان (میلیون) می‌فروشم چون دلال از هر طرف 2 میلیون تومان حق دلالی می‌گیرد. کبدم هم همین دلال به من 320 میلیون تومان قیمت دادند».
فروش اعضاء بدن در ایران تحت حاکمیت آخوندی که بسیاری از باندهای مافیائی رژیم در پشت آن پنهان‌شده‌اند در حالی به وقوع می‌پیوندد که در بسیاری از کشورهای جهان خریدوفروش اعضاء بدن جرم محسوب شده و مجازات‌های سنگینی دارد. داستان شرم‌آور خریدوفروش اعضاء بدن در کشوری که بر روی دریایی از منابع طبیعی نفت و گاز خوابیده و مردم سرزمینش به دلیل فقر مالی و برای ادامه بقاء به فروش اعضا و ارگان‌های بدن خود روی می‌آورند. به‌واقع عرق شرم بر پیشانی هر انسان آزاده می‌نشیند زمانی که بر در دیوار شهرها اطلاعیه‌ای با عنوان: کلیه با گروه ... می‌فروشم جوانی هستم سالم و به خاطر مشکلات مالی ... با شماره ... تماس بگیرید
سایت حکومتی خبرفارسی9اسفند93