پرویز خزایی: سخن هفته بابا بزرگ، بابا و داداش ها

قرار بود که در این هفته مطلبی درباره استراتژی عملی درباره تکلیف مردم ایران در مقابل این دیو تنوره کشیده از اعماق تیره تاریخ را بنویسم که حادثه خونریزی سبعانه و بربریسم ولایت مطلقه داعش- در پاریس، شهر مقاومت و رزیستانس، شهر هم فرارگاه و هم قرارگاه هنرمندان نوآور جهان که به خاطر نوآوری، از کشور خود طرد می‌شده و می‌شوند، شهر پناهندگان و اقامتگاه موقت بسیاری رهبران مقاومت های جهان و شهر معماری و زیبایی و هنر و فرهنگ، پیش آمد؛ بنابراین در سخن بعدی به آن خواهم پرداخت. با عرض تسلیت به ملت بزرگ فرانسه و تسلیتی بزرگتر به تمامی بشریت که در قرن بیست و یکم و هزاره سوم، چنین در چنگال فاشیسم اسلامی، دیو از تاریکترین اعماق تاریخ تنوره کشیده، در رستوران‌ها و سالن ها گلوله آجین، در زیر قمه های دژخیمان، بی سر و بر بالای جراثقال های ولایت مطلقه دیگر جان میدهند.

و اما داعش کیست؟
شجره نامه:
بابا بزرگ: شیخ فضل الله نوری با شعار اعلام شده برگرده الاغش: مرگ بر سلطنت مشروطه، زنده باد حکومت مشروعه.
بابا: روح الله الموسوی الخمینی، بلعنده انقلاب دمکراتیک ضد سلطنتی و بنیانگذار ولایت مطلقه فقیه (خلافت جهانشمول از نوع شیعه، بشرح قانون اساسی رژیم ایران)، خلیفه اول
داداش بزرگه: سید علی خامنه‌ای خلیفه دوم بعد از خمینی
داداش کوچکه: سید ابوبکر البغدادی بنیانگذار دولت اسلامی عراق و شام (داعش)
پس از این شجره نامه خبیثه، بپردازیم به ماهیت این شجر مسموم:
پس از این جنایت مهیب بنیادگرایی آدمکش و تمدن سوز داعش، در کشور فرانسه، فرانسة سه رنگ: آزادی برادری و برادری، آخوند کریه المنظر روحانی، رئیس قوه مجریه رژیم، یک باب تسلیت برای آقای فرانسوا هولاند میفرستد که بقول کرمانشاهی ها میمانه دست خط مادر ترزا و کلام مهاتما گاندی... او، پس از ریختن چند قطره اشک تمساح، در پایان اظهار آمادگی در مبارزه با افراط گرایی و تروریسم میکند! هرکه شکل و شمایل کریه و آخوندی او را نبیند، فکرمیکند این پیام را رئیس جمهور هند و یا نخست وزیر دانمارک به کاخ الیزه فرستاده است. این که برای مصرف خارجی خامنه‌ای بود؛ اما همزمان، از جهت مصارف داخلی، جناح های لومپنی اش تمام تقصیر را بگردن خود فرانسه و غرب می اندازند و بصراحت اظهار خوشحالی میکنند که دلمان خنگ شد تا شما باشید و دیگر تروریست ها را- که دراینجا منظور شماره یک و دو اش مجاهدین و مقاومت ایران است- حمایت نکنید و سوم اینکه در هیچ ائتلافی برای کمک به سرنگونی بشار اسد از قدرت شرکت نکنید! به متون متعدد این صحبت ها و اعلامیه های جناح های دیگر رژیم مراجعه کنید تا بدانید که نود درصد شکایت از فرانسه مفهومش پناه دادن و دادن امکانات و کمک به ((تروریست ها)) بقول آنهاست. کاریتاتوری هم مزین کرده اند که در آن قلاده یک حیوان که آن را سمبل تروریسم گرفته اند، در دست خود پرزیدنت هولاند است!
نگارنده این روزها یک پاراگراف کوتاه را روی فیس بوک و سایت های بسیاری گذاشته ام که تفسیر آن بشرح زیر است:
بیایید گردش بسیار کوتاهی در نظام ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی اش بکنیم تا بالاخره بدانیم این چه نظامی است که میخواهد بجنگ داعش و تروریسم برود. آیا با ملاحظه فشرده ای از اساس و اساسنامه این رژیم جایی برایش در جامعه جهانی و تمدن بشری قرن بیست و یکم میماند؟ حالا مبارزه با تروریسم! پیشکشش.
ابتدا: یک جمله از مقدمه قانون اساسی رژیم ولایت مطلقه فقیه: ((قانون اساسی جمهوری اسلامی ... براساس اصول و ضوابط اسلامی (که دستگاه ولی فقیه تعیین میکند) است و انعکاس خواست قبلی امت اسلامی)). توجه کنید امت نه ملت، یعنی تمامی کسانیکه روی این کره زمین مسلمان هستند! (("قضا" (قوه قضائیه) در رابطه با پاسداری... درخط حرکت اسلامی، بمنظور پیشگیری از انحرافات موضعی در درون امت اسلامی...))! یعنی اینکه مردم مسلمان مالزی و بوسنی و آلبانی هم در حوزه قضایی این قوه قضائی قرار میگیرد! یعنی آخوند صادق لاریجانی میتواند به وزیردادگستری اندونزی حکم دهد که فلان فلان شخص را که " انحراف موضعی"! (کدام موضع؟ در بدن و یا در روان؟!) دستگیر کند... ویا چون این وزیر کمکاری کرده باید عزل شود.
اصل اول. ((حکومت ایران جمهوری اسلامی است که ... براساس اعتقاد دیرینه به حکومت حق و عدل قران... به رهبری ... آیت الله خمینی...))..." (تعریف "حق" و مشخص کردن" عدل" در فقدان فرشته ای که به زمین بیاید و آنرا برا ی مردم تفسیر کند، هم کماکان با خمینی و جانشینان او تا بازگشت ولی عصر موعود است!)
اصل دوم. ((جمهوری اسلامی نظامی است بر پایه ایمان به ... . وحی الهی ...؛ و امامت و رهبری مستمر...!)) دستگاه گیرنده وحی و گرفتن پیام و پیامک، یعنی ای میل و اس ام اس از آسمان هم در جیب خمینی وخامنه‌ای و جانشینان آینده است!
 اصل چهارم. ((کلیه قوانین و مقررات مدنی، جزایی، مالی (با همکاری بابک زنجانی حتما!) و سیاسی و ... باید بر اساس موازین اسلام باشد...))
اصل پنجم. ((در زمان غیبت حضرت ولی عصر... ولایت امر و امامت بر عهده فقیه... است)). این اصل پنجم را با تفسیر سنی بنیادگرایی از اسلام، ملا عمر، بن لادن، الظواهری و ابوبکر البغدادی هم بکار برده و می برند. تنها تفاوت این است که آنها میگویند خلیفه و رژیم خمینی میگوید ولایت مطلقه فقیه.
اصل یازدهم. ((به حکم آیه کریمه... همه مسلمانان یک امت اند و دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است که سیاست کلی خود را براساس ائتلاف و اتحاد ملل اسلامی قرار دهد و کوشش و پی گیری بعمل آورد تا وحدت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام را تحقق بخشد.)). بقول لرها "شیری بای"! یعنی آفرین برو جلو! برادر البغدادی که از عراق و شام شروع کرده تو هم کمک کن که میکنی. ساتلاتی خمینی ماهواره ای خمینی یک خورده اگر بچرخی ترکیه را هم میگیری!
اصل سیزدهم (اصل نحس!). ((ایرانیان زدرشتی، کلیمی ومسیحی تنها اقلیت های دینی شناخته شده هستند)) یعنی بقیه پیروان ادیان ومذاهب دو راه بیشتر ندارند یا به اسلام بگروند و یا کافر و مرتد هستند که باید مجازات ررشوند که بسیاری شدند. اینکار را برادر کوچکه امام یعنی البغدادی با شیعه ها و ایزدی ها و مسیحیان و سایرین کرد. دیروز جسد نود زن ایزدی مسن، در گورستانی دستجمعی پیدا شد. اینها زنانی بودند که قبول نکرده بودند مسلمان شوند. البته جوانان و نو جوانان این زنان را، برای تمتع ددمنشانه زنده با خود برده بودند.
برای روشن شدن آزادی مذاهب! در جمهوری ولایت به فتوای ذیل از سایت خامنه‌ای در پاسخ استفساء در مورد بهاییان توجه کنید:
((بسم الله رحمان رحیم. جمیع افراد فرقه ضاله بهائی محکوم به کفر و نجاست هستند. از غذا و سایر چیزهایی که با رطوبت مسری در تماس با آنها بوده است، باید اجتناب کرد و بر مومنین واجب است که با حیله و فسادگری این فرقه مقابله کنند)). اگر یک پاسدار و بسیجی منحوس به یک قرص نان دست بزند مشکلی نیست، اما یک بهایی در ذهن کثیف و نجس خود خامنه‌ای، پر از باکتری و نجاست است که باید از او برحذر بود. هیتلر و هیملر و گورینگ و موسولنینی هم همین را درباره یهودیان میگفتند. "حکومت عدل اسلامی" و این فتوای رهبر تبهکاران جهان را مقایسه کنید با اعلامیه فیشر (که عنوان خود را دکترفیشر انتخاب کرده بود)، فرماندار نظامی نازی ها در شهر ورشوی لهستان در شانزده مه 1943: " ((به اهالی دستور داده میشود که از ورود یهودیان به اماکن عمومی و رستورانها جلوگیری کنند. این افراد (که در آلمانی به آنها schmutzige Ratte موشهای کثیف میگفتند. نگارنده)، حق معاشرت و ورود به رستورانها را ندارند و باید از گتو های محصور خود خارج نشوند. تماس آنان با غیر یهودیان ممنوع است...)). بله این آخوند مافوق فاشیست رهبر حکومتی داعشی است که روحانی رئیس جمهورش قرار بود که- مانند خاتمی- به ایتالیا و فرانسه درکنار رئیس جمهور این دو کشور شام کوفت کند. البته دست دادن و شام خوردن با کیم سون اون بی خدا و کمونیست ضد دین و گوشت خوک و ودکای پنجاه وپنج خور- اصلا مشکل شرعی ندارد!
واینهم بماند که همین سه مذهب باصطلاح برسمیت شناخته شده در طول این سه و نیم دهه آماج بزرگترین اجهافات و سرکوب ها قرار گرفته اند. از کشتن مسیحیان میهن ما بجرم ارتدادو گرویدن به مسیحیت تا فراری دادن هزاران کلیمی از ایران و محدودیت های زردشتیان و مجبور کردن تمام زنان این ادیان به پوشش زورکی باصطلاح اسلامی و حتی سرکوب و فشار و محدودیت زندگی و مذهبی و شغلی سنی ها که هشتاد وپنج درصد مسلمانان جهان را تشکیل میدهند.
اصل بیستم. ((همه ملت ا ز زن و مرد یکسان در حمایت قانون قراردارند...با رعایت موازین اسلامی!...)). این موازین را البته آخوند رهبر دو دستی برزین قدرت مطلقه سفت نشسته و شورای نگهبان منتخب خودش، تعیین میکنند.
اصل بیست وچهارم. ((نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگرآنکه مخل به موازین اسلامی!... باشند)) (ملاحظه میفرمایید موازین ول کن نیست!)
اصل بیست ششم و بیست هفتم. (بازهم!)، ((انجمن احزاب و اجتماعات آزادند! مگر مخل به مبانی اسلامی باشند...!)) اینجا برای رفع خستگی و تنوع موازین به مبانی تغییر یافت!
اصل پنچاه و ششم. ((حاکمیت مطلق برجهان از آن خداست...))؛ و این خدا هم قوم خویش خمینی و خامنه‌ای و اینان نماینده خدا بر روی زمین هستند. "خدا را در پستوی خانه نهان باید کرد"!
اصل شصت و یکم. ((اعمال قوه قضائیه... باید طبق موازین اسلامی! باشد)). آهای مادر کجایی بدادمان برس!
اصل نودوسوم. ((مجلس شورای اسلامی! بدون وجود شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد...)). نصفی از دوازده نفر شورای نگهبان را خود رهبرمستقیما انتخاب میکند و نصف دیگر را مجلس با تصویت شورای نگهبان که این شورا خودش منتخب رهبر است! (این را میگویند دمکراسی ناب محمدی!)
اصل یکصدوپنجم. ((تصمیمات نباید مخالف موازین اسلامی!... باشد)). حالا حالا گیر موازینیم کجا شو دیدی!
اصل یکصد و هفتم. ((پس از مرجع عالیقدر تقلید و زهبر کبیر انقلاب جهانی اسلام...تعیین رهبربعهده خبرگان ... است...)). ملاحظه میفرمایید انقلاب جهانی اسلام! یعنی که این انقلاب اسلامی سی و شش سال پیش بر روی سر دهقانان جنوب آرژانتین، اسکیموها در آلاسکا، ماهیگیران در جزیره ژاپن، جنگلبانان شمال سیبری و قایقرانان بندر ولادیوستوک نازل شده است. فقط مشکل این است که خودشان خبر ندارند.
اصل یکصد و دهم. ((وظایف رهبر: (خوب بخوانید هیچ خلیفه و شاه و امپراطوری اینقدر اندازه این رهبر جاهل دستار بسر قدرت ندارد):
1.    تعیین سیاست های کلیه نظام...
2.    نظارت بر کل حسن اجرای سیاستهای کل نظام (بزرگ گشتاپوداران!)
3.    فرمان همه پرسی
4.    فرماندهی کل نیروهای مسلح (بزرگ ارتشداران!)
5.    اعلان و جنگ و صلح و بسیج نیروها (جنگ با مردم و بسیج علیه آنان!)
6.    نصب و عزل و قبول استعفا (ملاحظه کنید که این اصل تمام شمول است!):
الف. فقهای شورای نگهبان
ب. عالی ترین مقام قوه قضائیه
ج. رئیس سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی.
د. رئیس ستاد مشترک
ه. فرمانده کل سپاه پاسداران (رئیس کل اس. اس بعلاوه بسیجی ها (هیتلر یوگن))
و. فرماندهان کل نیروهای نظامی و انتظامی
9. امضای حکم ریاست جمهوری (یعنی بی اوکی او رئیس جمهور یوخدور!)
10. عزل رئیس جمهور!...
11. رهبر میتواند بعضی وظایف و اختیارات خود را به شخص دیگری تفویض کند)). کمی استراحت و رفع خستگی! لازم است. آهای امت اسلام اینقدر کار سر آقا نریزید!
مسابقه هوش: خوب حالا ایهاالناس! سیستم فوق به کدام یک از این پنج سیستم زیر تعلق دارد:
1.    سلطنت مطلقه سلطان قبله عالم، اعلیحضرت قدر قدرت، شاه سایه خدا؟
2.     داعش (دولت اسلامی عراق و شام) (برو بالا! طبق همان اصل یکصد و هفتم: دولت اسلامی تمام جهان داتج!)؟
3.    امپراتوری نرون؟
4.    حکومت تزار ایوان مخوف؟
5.    رایش سوم؟
نتیجه آزمون:
حق با شماست هر پنج پاسخ با هم! درست است
پرویز خزایی، هفته دوم نوامبر 2105 - اسکاندیناوی