سعید مقصودی: دیدار مالکی با پدر خوانده اش خامنه ای

پس از شکست تلاش های رژیم آخوندی برای سرپا نگهداشتن مالکی، او به نزد پدرخوانده و اربابش به تهران رفته تا بار دیگر سرسپردگی اش را به ولی فقیه ارتجاع نشان دهد.

اما این بار او چاقوئی در دست دارد که دسته اش خود او را بریده و به روباهی بی یال وکوپال تبدیل شده که دیگر نمی تواند اوامر اربابش را در سرکوب مجاهدین اجرا نماید. او دیگر به مهره سوخته ای تبدیل شده که نه تنها نمی تواند توطئه ای بر علیه مجاهدین انجام دهد. بلکه باید کلاه خود را دو دستی بچسبد که باد حوادث او را با خود نبرد. و با تظاهرات مردم عراق که خواهان محاکمه او هستند باید منتظردادگاه های عراق باشد. آیت الله صرخی پیشگام در محاکمه مالکی بجرم جنایت علیه مردم عراق است. علاوه بر آن باید منتظر محاکمه در دادگاه اسپانیا به جرم جنایت علیه بشریت و کشتار مجاهدین هم باشد. بلی دوران عوض شده آن سبو بشکست و آن پیمانه ها ریخت. تیغ رژیم در عراق کند شد. با پایداری با شکوه اشرفیان، قتل و کشتار، تیغ و تبر وموشک کارائی خود را از دست داد و مجاهدین سرفرازانه از این آزمایشات، پیروز صحنه شدند. مالکی با خفت و خواری رفت و مجاهدین این گوهران بی بدیل گنجینه عظیم مردم ایران یکی پس از دیگری سد و مانع را کنار زدند و با خون و شکنج راه انقلاب و مقاومت را گشودند. بقول برادر مسعود مجاهدین از اول هم به خطرات این راه آگاه بودند و اگر زمانه صد بار هم از این خطیرتر باشد باز هم مقاومت خواهند کرد. مجاهدین با پایداری با شکوه خود طرحی نو در افکندند.

خامنه ای این بار در تهران در دیدار با مالکی از خدمات او تجلیل کرد(روزنامه کائنات 9 نوامبر18 آبان). تجلیل خامنه ای از مالکی در سرکوب مجاهدین و برافروختن جنگ فرقه ای و شکنجه و قتل و غارت مردم عراق بود که بمدت 8 سال عراق را به ویرانه ای تبدیل کرد. همان کاری که اربابانش در ایران بر سر مردم ایران آوردند. متقابلا مالکی گفت: ایران همواره بیشترین مساعدت را در عراق برای مقابله باتروریست ها داشته است(کائنات 18 نوامبر)
در اینجا به عیان نقش مستقیم رژیم را در کشتار مجاهدین در اشرف و لیبرتی می بینم. این گفته مالکی نشان از این دارد که او مجری دستورات خامنه ای بوده و معاهده دو جانبه را در سالهای گذشته را مو به مو اجرا کرده و با بی عملی آمریکا و دیگر مماشاتگران (حتی سازمان ملل) خط سرکوب و کشتار را در اشرف و لیبرتی را پیش برده است. کیهان شریعتمداری از تجلیل نقش برجسته مالکی در حفظ و ثبات و استقلال عراق در حضور خامنه ای نام میبرد. البته منظور از حفظ ثبات و استقلال هم مشخص است که مالکی در این مدت تمام عراق را صحنه ترکتازی های پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس کرده و او نقشی جز مزدوری خامنه ای نداشته و مجری اوامر ولی فقیه اش بوده و خوب به وظایف محوله نقش ایفا نموده است. منظور از ثبات هم مشخص است که عراق را صحنه جنگ فرقه ای نموده و با سرکوب عشایر سنی و حتی شیعیان عراق را به سمت گروه داعش، گروهی که از انسانیت بوئی نبرده و بربریت را پس از قرنها زنده نموده است برده است. با امید به پیروزی بیشتر رزمندگان ارتش آزادیبخش و با امید به فردائی بهتربا ورود فرزندان دلیرمردم ایران این زیباترین وطن.


ا