اذعان آخوند جنتی به سردرگمی در مذاکرات اتمی وین

آخوند جنتی در نمایش جمعه تهران از سردرگمی در جریان مذاکرات اتمی خبر دارد، هم‌چنین اعتراف کرد که مزدوران بسیجی خود را به عراق و سوریه صادر می‌کند.

او هم‌چنین از رأی عدم اعتماد به وزیر پیشنهادی آخوند روحانی از مجلس ارتجاع تقدیر کرد.

وی گفت: مسأله هسته ای که داریم، من واقعاً نمی‌دانم درباره هسته ای چی بگویم چون نمی‌دانم چیه! چه خبره! مسائلی است که بعضی‌اش گفته میشه بعضی‌اش گفته نمی‌شه! شاید هم صلاح نباشه گفته بشه…  ولی آن‌چه که من می‌توانم بگم این‌که که آقا مواظب باشید ذلت نپذیرید، … از آمریکا نترسید.
مسأله بسیج رو داریم من نمی‌دانم درباره بسیج اصلاً آدم نمی‌تونه وارد بشه! چی بگیم هر چی بگیم کم گفته‌ایم.
من از برادر عزیزمون سردار نقدی که … نقش موثری داشت در این‌که دشمن را از صربها را از سرزمینهای اسلامی بیرون کرد و اونجا سرباز تربیت کرد، بسیجی تربیت کرد، حالا هم الآن بسیج داره همین کار را می‌کنه بسیج داره صادر میشه، در عراق داره صادر میشه، در سوریه داره صادر میشه ،

.... فتنه و فتنه گر کیه که امروز داره در وضعیت فعلی جولان می ده...خب حالا سزاواره که این پستها به دست اینها بیفته، درسته این یه نمونه که علنی شد برای وزارت علوم افراد رومعرفی کردن آنچه مجلس که من تشکر می کنم از مجلس که استقلال خودش رو نشون داد اعتراض کرد و قبول نکرد و رأی نداد برای اینکه ارتباط با فتنه داشتند. چرا وقتی می خوان یه کسی رو معرفی بکنند، اینا رو معرفی می کنند آیا اون مقام بالایی که این رو معرفی می کنه خودش اینجور فکر می کنه؟ پس تجدید نظر بکنه در فکرش، اگر مشاورینش به او هی می گن، مشاورینش رو عوض بکنه، بعد هم اینجا چیزی بود که علنی بود و صدا و سیما و همه دیدند و شنیدند، جاهای دیگه پست های دیگه که می زارند کسی صدا دیگه خیلی در نمی آد و کسی نمی فهمه. مهره های فتنه رو سر جاهای مختلف می چینند، اینا درست نیست تجدید نظر کنید.