ترس و وحشت باندهای رژیم از روند گفتگوهای اتمی

آخوند حسن روحانی همزمان با مذاکرات هسته یی در وین گفت: «اگر طرف مذاکره زیاده خواهی نکند شرایط برای حصول توافق مهیاست».به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا ـ آخوند روحانی در پایان جلسه سران سه قوه رژیم این سخنان را ایراد کرد. آخوند روحانی به طرفهای غربی امتیازهای اقتصادی و بازار گسترده ایران را یادآوری کرد و گفت: «حصول این توافق از لحاظ جهانی به نفع همه است، چرا که این توافق می‌تواند شرایط اقتصاد جهانی را که امروز با مشکلاتی مواجه است، با توجه به ظرفیتهای اقتصادی بالای ایران به سمت بهبود هدایت کند».

کیهان خامنه‌ای پیش‌بینی کرد، چون توافق اتمی به حیثیت سیاسی آخوند روحانی گره خورده، و شکست در مذاکرات ناکامی بزرگی برای دولت روحانی است، احتمالاً یک توافق کلی حاصل خواهد شد.
این روزنامه در یادداشت روز خود با طرح این سؤال که آیا وضع موجود به ترک اتاق مذاکره و اعلام شکست خواهد انجامید؟ نوشت:  پاسخ منفی به نظر می‌رسد... دولت یازدهم بخش اعظم انرژی و توان خود را معطوف به مذاکرات هسته‌ای کرده است و اغراق نیست اگر بگوییم به نوعی، حیثیت سیاسی خود را به این مذاکرات پیوند زده است. برای چنین دولتی، شکست مذاکرات هسته‌ای ناکامی بزرگی است...
به احتمال قوی در پایان ضرب‌الاجل سوم آذر، اعلام خواهد شد توافقی کلی ای شکل گرفته است و به نتیجه رسیدن درباره جزئیات به آینده موکول شده است.
همان جزئیاتی که پس از گذشت یک سال، بر سر آنها توافقی نشد و در آینده نیز هیچ تضمینی وجود ندارد که سرنوشت آنها چه خواهد شد.
29آبان93
پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای که هم اکنون در وین جریان دارد به مذاکره کنندگان رژیم هشدارداد که با ناشی گری زیر بار ذلت نروند
پاسدار جعفری طی سخنانی در قم گفت: «‌امروز به ظاهر و شاید با ناشی‌گری مذاکره‌کنندگان در برخی مواقع، ممکن است لطمه‌ یی به عزت ما وارد شود».
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم، 29آبان 


صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم اعلام کرد که رژیم آخوندی هیچ بازرسی ویژه‌یی را از سایتهای اتمی نمی‌پذیرد.  
وی برای روحیه دادن به دلواپسان رژیم هم‌چنین گفت: کشورهای پنج بعلاوه یک، ادعا می‌کنند که نیروگاه اراک، راه را برای انحراف فعالیتهای صلح‌آمیز فراهم می‌کند... بیش از هفت هزار ساعت بازدید داشته‌اند و دوربینهای آنها فعال است، پس چرا باید برای ما قاعده‌های ویژه‌یی بگذارند؟
 
صالحی که با تلویزیون رژیم مصاحبه می‌کرد هم‌چنین مدعی شد که رژیم پروتکل الحاقی را اجرا کرده است،
این در حالیست که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در آخرین گزارش خود اعلام کرد که رژیم ایران از اجرای بازرسیهای سرزده از تأسیسات اتمی خودداری کرده است. همچنین آژانس بارها تاکید کرده است نمی تواند صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای رژیم را تائید کند.
بر اساس پروتکل الحاقی، آژانس هر وقت که تشخیص بدهد می‌تواند از تأسیسات اتمی رژیم بازرسی کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم هم‌چنین انتقال اورانیوم غنی‌سازی شده به روسیه را تکذیب کرد، اما فاش ساخت که با روسیه پروتکلی امضا شده که بر اساس آن این کشور می‌تواند در خاک ایران سوخت اتمی تولید کند.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، تسنیم، 29آبان

باندخامنه ای تحت عنوان دلواپسان نظام که مخالف گفتگوهایی اتمی رژیم با کشورهای غربی است، در یک گردهمایی با عنوان «منهای عزت، بعلاوه تحریم» باند رفسنجانی ـ روحانی را به‌شدت زیر ضرب گرفتند و نگرانی خود را از سرنگونی نظام آخوندی ابراز کردند.
آخوند حمید روحانی، نماینده مجلس ارتجاع، گفت: کاش روزی بیاید که ما مشکل تسلیم‌طلبان داخلی نداشته باشیم. اگر اراک را متوقف نکرده بودیم، همین الان رآکتور آب سنگین اراک باید سالی 9کیلو پلوتونیوم تولید می‌کرد. حالا آمده‌اند می‌گویند اراک را تخریب کنید. 10 سال طول می‌کشد تا بازطراحی شود.
 
این نماینده مجلس رژیم خواهان تظاهرات علیه مذاکرات اتمی شد و تأکید کرد زهرخوران اتمی منجربه ضربه به رژیم از درون می‌شود. او گفت: شک نکنید که داخل بدخواه داریم.  زمان شکستمان محتمل خواهد بود که از درون بخواهند به ما ضربه بزنند.
کریمی قدوسی یک عضو دیگر مجلس ارتجاع گفت: یک قول می‌گوید همه چیز آماده شده و در آذر توافق صورت خواهد گرفت. آمریکاییها زیاده‌خواهی کرده‌اند، تیم ما هم بدش نمی‌آید از خطوط قرمز عبور کند. در همین راستا یک خبر هم هست که در روز 4آذر برای برگزاری جشن خود را آماده کرده‌اند و حتی چیزهایی راه هم چاپ کرده‌اند.
وی افزود: اوباما می‌گوید ما طرحی را داده‌ایم و نظام باید آن را بپذیرد، یعنی می‌خواهند القا کنند که این نظام است که شکست خورده‌ و از ادعایش دست برداشته است.