مراسم تحویل سال 1393 با حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت - اورسور اواز

مراسم تحویل سال 1393 عصر امروز در اور سور اواز، با حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت برگزار شد.

خانم رجوی ضمن تبریک حلول سال نو طی سخنانی گفت: ”در آغاز ساز نو برای آزادی ملت اسیرمان از زنجیر اختناق و خفقان دعا می کنیم. ازخدای بزرگ، نوروزی مردم و کشورمان، فرا رسیدن بهار آزادی زندگی در خوشبختی و برابری و ایرانی عاری از اختناق، اعدام، فقر و سرکوب را مسالت می کنیم. سال 92 سال شکست های زنجیره یی رژیم ولایت فقیه و سال کهکشان جهش ها و دستاوردهای مقاومت مردم ایران بود. و سالی که از دقایقی پیش شروع کردیم سال 1393 سال خیزشها و سال هزار اشرف است.

خانم رجوی در گرامیداشت خاطره شهیدان با تاکید بر عزم صد برابر برای ادامه راهشان تا پیروزی گفت: ”با یاد شهیدان و قهرمانان اشرفی و همه زندانیان سیاسی شهید و مقاوم سال جدید را در پیکار برای آزادی، آغاز می کنیم. بله ارتش آزادی و ارتش بهار خواهد رسید، ابرهای سیاه را خواهد شکافت تا آفتاب نوروز و آزادی درتمام ایران سربزند در تمام خانه ها و کوچه ها و شهرهایش“.


سپس آقای ژان پیر بکه شهردار اور سور اواز از سوی سایر منتخبان و شهروندان فرانسوی سال نو را به مردم و مقاومت ایران تبریک گفت. در این مراسم پیامهای تبریک سال نو از سنا و کنگره آمریکا و پارلمان اروپا و پارلمانترها از سراسر جهان از جمله سناتور کارل لوین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا، دکتر آلخو ویدال - کوادراس نایب ربیس پارلمان اروپا و استراون استیونسون رئیس هیت رابطه با عراق در پارلمان اروپا قرائت گردید. 

این مراسم با هنرنمایی هنرمندان گرانقدر میهنمان محمد شمس، خانم مرجان و حمید رضا ظاهرزاده به پایان رسید.


پنجشنبه - 29 اسفند 92