مراسم نوروزی در کانادا

روز شنبه 8 فروردین (28 مارس) مراسم جشن نوروزی هواداران مقاومت در تورنتو کانادا برگزار شد.

در این مراسم سناتور دیوید اسمیت، آقای چانگسن لیونگ، نماینده پارلمان فدرال و معاون پارلمانی وزیر امور ملیت‌ها، خانم جودی اسگرو نماینده پارلمان کانادا و وزیر پیشین مهاجرت، طی سخنانی عید نوروز و سال نو ایرانی را به همه ایرانیان و بخصوص به رزمندگان در لیبرتی و خانم مریم رجوی تبریک گفتند و آرزو کردند که سال جدید سال استقرار دمکراسی و حقوق بشر در ایران باشد.

سناتور اسمیت ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برنامه اعلام کرد همان‌طور که می‌دانید من هرساله در برنامه گردهمایی مقاومت در پاریس شرکت می‌کنم؛ و امسال هم خواهم کرد چون مردم ایران باید بدانند که ما در کدام طرف ایستاده‌ایم و از خواسته‌های آن‌ها حمایت می‌کنیم. خانم اسگرو نیز طی سخنانی گفت امیدوارم امسال سال استقرار رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم رجوی در ایران باشد. خانم جودی اسگرو و آقای لیونگ با دادن یک لوح تقدیر از انجمن ایران دمکراتیک، به خاطر تلاش‌هایش در این راستا تشکر کردند.
همچنین تعدادی از کاندیداهای نمایندگی برای انتخابات فدرال امسال پارلمان کانادا ازجمله خانم یاسمین راتانسی، آقای راب اولیفانت و آقای گنگ تنگ در این مراسم سخنانی ایراد کرده و ضمن حمایت از آرمان‌های آزادی‌خواهانه مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران خواستار بهروزی و موفقیت برای همه ایرانیان شدند.