کابوس سرنگونی نظام و هراس از مجاهدین

خبرگزاری سپاه پاسداران:
شعار کلیدی مجاهدین مرگ بر اصل ولایت فقیه است
شعارهای فتنه 88 متوجه اصل نظام بود
بخشی از اعتراضات را مجاهدین هدایت کردند
در 16 آذر88 تمثال امام را در دانشگاه آتش زدند
لشکرکشی‌های ناتو به اطراف ایران دکوری نیست بلکه منتظرند

خبرگزاری سپاه پاسداران به بهانه سالگرد راهپیمایی مزدوران خامنه ای در 9 دی 88 علیه قیام سراسری مردم ایران، سردبیر روزنامه حکومتی رسالت را به صحنه آورد تا از زبان این مهره  خامنه ای، نسبت شعار های مجاهدین علیه تمامیت نظام ولایت فقیه و خطر شقه و چشم انداز سرنگونی، هشدار بدهد.
خبرگزاری سپاه پاسداران از انبارلویی می‌پرسد: ابتدا برایمان براندازی را توضیح دهید، چون خیلی‌ها معتقدند این فتنه اختلاف سلیقه‌ انتخاباتی بود نه براندازی.
این مهره باند خامنه ای در پاسخ می گوید: اگر شعارهای فتنه 88 معطوف به همین اختلاف سلیقه‌ها بود، قبول اما شعارها .... متوجه اصل نظام بود. در عاشورای سال 88 شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه می‌دادند، مگر یک ضلع رقابت در ایران با اصل ولایت فقیه است که آنها مشکل داشتند؟ در 16 آذر88 تمثال امام را در دانشگاه آتش زدند، مگر آنها با امام رقابت داشتند؟ در روز قدس سال 88 شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران می‌دادند،‌این شعارها چه ربطی به نتیجه انتخابات داشت؟ گفتند که «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» شعارها ناظر به رقابت انتخاباتی نبود
خبرگزاری سپاه پاسدران تحت عنوان «بخشی از اعتراضات 88 توسط مجاهدین هدایت می شد»، از زبان این مهره خامنه ای افزود:
مقام رهبری گفتند با دشمن مرزبندی کنید، شعار کلیدی مجاهدین مرگ بر اصل ولایت فقیه است پس بخشی از اعتراضات را مجاهدین  هدایت کردند.
بنابراین صورت مسئله فتنه رقابت بین دو رقیب نیست بلکه صورت اصلی آن براندازی نظام از طریق یک نبرد نرم بود ....حساب ما با غرب یک حساب ویژه است و قضیه هسته‌ای بهانه آنهاست و پس از آن نیز احتمالا درباره حقوق بشر و تروریسم ایجاد مسئله می‌کنند. لشکرکشی‌های ناتو به اطراف ایران دکوری نیست بلکه منتظرند در داخل ایران یک اختلافی ایجاد شود و بیایند و دخالت کنند و تا زمانی که ما هم حواسمان جمع باشد به نبرد نرم می‌پردازند.....ممکن است فتنه بعدی که در زمان 98 باشد، یک شکل دیگری باشد و ما از روی شکل آن این مسئله را شناسایی کنیم.......
24آذر93