پیشروی انقلابیون عشایر به سوی بغداد

سپهبد حسام الدین الدلیمی عضو شورای نظامی انقلابیون الانبار طی گفتگویی با تلوزیون رافدین پیرامون وضعیت استان الانبار گفت: نظامیان مالکی که چهار ماه مستمراست، بدستور مالکی، وارد استان الانبار شده اند، خسارتهای بسیاری دیده‌اند. مالکی و فرماندهان لجوجش شکست خورده اند. همان‌طور که ما از اول جنگ اعلام کرده بودیم، عشایر به سمت بغداد پیشروی کرده‌اند. در چند روز آینده نسبت به مواضعی که نه ارتش مالکی و نه فرماندهانش آن را پیش‌بینی نمی‌کنند، اخبار غافلگیرانه ای شنیده می شود.

شیوه دیگری که مالکی استفاده کرده ایجاد فتنه میان اهل جنوب با اهالی الانبار است و در این‌جا و آن‌جا شایعات دروغ میپراکند. برای مالکی مهم نیست مردم کشته شوند و یا سربریده شوند.
تلویزیون رافدین - 28 فروردین 93
تلویزیون رافدین خبر داد: مناطق الحوز و الضباط و البکر شهر رمادی با موشکهای کاتیوشا و توپخانه که از مقر تیپ هشتم مالکی شلیک می‌شد، هدف آتشباری قرار گرفت.
تلویزیون بغداد نیز گزارش داد: شهر فلوجه در معرض آتشباری سنگینی توسط کاتیوشا و توپخانه سنگین قرار گرفت و تعدادی از محله های آن، با هلیکوپتر هدف آتشباری نظامیان مالکی بود.
این تلویزیون افزود: دکتر احمد الشامی رئیس پزشکان بیمارستان آموزشی فلوجه گفت: قسمت اورژانس یک  کشته و 10 مجروح را تحویل گرفته که در میان آنها یک زن وجود دارد.
دکتر الشامی افزود: تعداد قربانیان آتشباری از ابتدای حملات مالکی به الانبار تاکنون 246 شهید و 1136 مجروح بوده است.
30 فروردین 93
به گزارش تلویزیون، الحره مخالفان مالکی او را متهم می کنند که با به ‌کارگیری امکانات کشور، از پول و سلاح و لشکر طلایی برای منافع انتخاباتی خودش استفاده می کند.
قُصیْ اَلطّائی، کاندیدای ائتلاف مدنی دموکراتیک از بابل گفت: مالکی اکنون  به شکل فضیحت‌باری عمل می‌کند. او تمامی امکانات کشور را از پول، سلاح و لشکر طلایی موسوم به لشکر کثیف و غیره .. را برای استفاده انتخاباتی به‌کار گرفته است و در همین رابطه از استانها بازدید می‌کند.
تلویزیون الحره عراق - 29 فروردین 93

تلویزیوین التغییر با انتشار فیلمی از یک موشک ساخت رژیم ایران که نیروی هوائی مالکی آن را به بخش اطفال بیمارستان عمومی فلوجه شلیک کرده و فعالین جنبش مردمی آن را در شبکه ارتباطات اجتماعی را منتشر کردهاند، گفت:
شاهدان در فلوجه با نشان دادن بقایای موشک شلیک شده گفتند: موشک شلیک شده به بیمارستان ساخت رژیم ایران است... یک شهروند گفت کاملا مشخص است که این موشک ساخت رژیم  ایران است،..
29 فروردین 93
به گزارش تلویزیون فلوجه صباح الساعدی پارلمانتر مستقل در پارلمان عراق گفت: ما می خواهیم ائتلافی از نیروهای ضددیکتاتوری را تشکیل بدهیم که به دور از سیاستهای فرقه‌گرانه،  رئیس حکومت آینده را انتخاب کند. صباح الساعدی افزود: به‌عنوان نمایندگان حقیقی مردم باید بحران هائی که محصول دیکتاتوری است را حل کنیم … ما نسبت به شیوه درحاشیه راندن دیگران کوتاه نمی آئیم…
تلویزیون الفلوجه - 26 فروردین 93