نظام ولایت فقیه و کابوس سلاح مجاهدین - زوزه های وحشت پاسداران و دژخیمان اطلاعات آخوندی

«اگر سپاه نبود، تانک‌‌ها و نفربرهای مسعود رجوی که فقط یک روز تا تهران و رژه نظامی در میدان آزادی فاصله داشتند الآن به‌عنوان سمبل فتح پایتخت وسط میدان شهدا تبدیل به تندیس و یادمان شده بودند».

هراس سرنگونی و تشدید بحران درونی رژیم برسر مذاکرات اتمی و چپاولهای حکومتی از یک سو، و ترس و لرز ولایت ارتجاع درپی موضعگیری سخنگوی مجاهدین مبنی بر ضرورت بازگرداندن سلاحهای انفرادی و حفاظتی مجاهدان لیبرتی در برابر تهدیدهای نیروی تروریستی قدس و شبه نظامیان رژیم، ازسوی دیگر، به اشکال مختلف، در رسانه های حکومتی بارز میشود.
در واکنش به برملاشدن ابعاد نجومی فساد و دزدیهای سپاه پاسداران و نهادهای ولایت فقیه در جریان جنگ گرگها، یک رسانه حکومتی، به باند رقیب هشدار می دهد و درمورد نقش حیاتی سپاه در حفظ نظام و خطر سلاح مجاهدین و چشم انداز سرنگونی و متلاشی شدن رژیم می نویسند:
اگر سپاه نبود! اگر سپاه نبود، تانک‌‌ها و نفربرهای مسعود رجوی فقط یک روز تا تهران و رژه نظامی در میدان آزادی فاصله داشتند..
مردم عادت کرده‌اند که آتش بمباران تهمت و هجمه بی‌امان ناسزا را از هزاران قبضه توپخانه‌‌های رسانه‌‌ای دوستان بی‌انصاف یا صفوف آرایش‌گرفته دشمن، بر فرزندان مظلوم و مقتدر «پاسدار» ‌شان در حال باریدن ببینند.
همواره پاسداران این انقلاب را هدف گرفته‌اند. دیروز چند روزنامه زنجیره‌‌ای و رادیوهای بیگانه، فرماندهی ستاد مشترک عملیات روانی را برعهده داشتند و امروز، چند خبرگزاری و سایت و چندین شبکه تلویزیونی هم به سیاهه لشکرکشی‌‌ها ملحق شده‌اند! غمی نیست…
‌ای کاش یادشان بود و می‌دانستند... اگر سپاه نبود، امروز باید برای سفر به اهواز، به ایلام، به کرمانشاه، به سنندج و ارومیه، در صف طولانی مقابل در سفارتخانه‌‌های ایالت‌‌های جدید، ساعت‌‌ها برای دریافت «ویزا» گردن کج می‌کردیم و معطل می‌شدیم!
اگر سپاه نبود، تانک‌‌ها و نفربرهای مسعود رجوی که فقط یک روز تا تهران و رژه نظامی در میدان آزادی فاصله داشتند، الآن به‌عنوان سمبل فتح پایتخت، وسط میدان شهدا تبدیل به تندیس و یادمان شده بودند. اگر سپاه نبود، کودتای سال 88، به حمام خون مبدل می‌شد و جوخه‌‌های ترور 30تیرماه 60 بار دیگر و این بار عظیم‌تر تکرار می‌شد!
اگر سپاه نبود، امروز، آقازاده‌‌های عافیت‌طلب و اشرافی و «فرنگ» درس‌خوانده حضرات، به‌جای فتنه‌گری و مانور تجمل، در سینه سرد قبرستانها، خواب ابدی می‌کردند!
اگر سپاه نبود، آب را هم باید مثل خودروهای لوکس چند میلیاردی حضرات، وارد می‌کردیم!
همین مقدار آیا کافی نیست؟! صاحب این قلم باز هم بر این سیاهه فهرست علل موجودیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا چند برابر می‌تواند بیفزاید…
بله! حق دارند به سپاه حمله کنند! حق دارند سپاه را بکوبند، حق دارند پاسداران ...را سرزنش کنند! سپاه، بی‌دلیل خار چشم نشده! هنوز هوای بلعیدن نهادهای انقلاب اسلامی هم‌چون «جهاد سازندگی» و هضم و جذبشان در دولت، از سر آقایان نیفتاده! و حالا نوبت سپاه است! برای ما نسل سومی‌‌ها سؤال و ابهام بزرگ این است: چرا دولت‌‌های برآمده از آرای این ملت، هنوز از راه نرسیده، به‌جای دشمن متکبر و قداره‌بند و«وینچستر» به دست؛ سپاه را هدف می‌گیرند؟!
ضجه های  ترس و وحشت مزدوران  ازنابودی کل نظام، با نقل جمله معروفی ازخمینی ، این چنین به پایان می رسد: بله، چه زیبا فرمود که: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود…».
سایت حکومتی جهان نیوز -20دی93