توطئه وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس علیه مجاهدان اشرفی

هتل مهاجر در بغداد پایگاه وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس برای توطئه علیه مجاهدان اشرفی

به خدمت گرفتن مزدوران زیر عنوان اعضای سابق مجاهدین برای شیطان سازی یا جاسوسی و اقدامات تروریستی علیه مقاومت ایران روش دائمی و شناخته شده دستگاههای کشتار و ترور و جاسوسی رژیم آخوندی مانند وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی قدس، در سه دهه گذشته بوده است. این موضوع بارها در گزارشهای دستگاههای امنیتی کشورهای مختلف مانند آلمان و هلند و انگلستان و سوئد تصریح و گواهی شده است.
از سال 2009 که آمریکا حفاظت ساکنان اشرف را به دولت عراق تحویل داد، رژیم ایران با به کار گرفتن چند هتل در بغداد تلاش کرد کسانی که اشرف را ترک می‌کنند، به خدمت وزارت اطلاعات در بیاورد.
طاهر بومدرا مسئول پیشین پرونده اشرف در سازمان ملل که دبیرکل او را مشاور ویژه یونامی در مورد اشرف معرفی کرده بود، طرح و برنامه های سفارت رژیم برای انهدام مجاهدین با استفاده از همین هتل را برملا کرده است.
هتل مهاجر در خیابان کراده در نزدیکی میدان تحریر در بغداد اکنون به یکی از مراکز اطلاعات ملایان و نیروی قدس آنان تبدیل شده است. ابتدا کیومرث (غلامعلی) رشادتمند معروف به حاج علی، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژیم در بغداد مسئولیت هتل مهاجر را به عهده داشت. سپس این مسئولیت به یک پاسدار سرتیپ نیروی قدس با نام مستعار « سجاد» منتقل شد که قبلا مأمور به خدمت در «اداره نفاق»، (بخش ویژه سرکوب و انهدام مجاهدین در وزارت اطلاعات) بوده است. او بیشتر اوقات در سوئیت مستقلی در هتل مهاجر به سر می برد.
پاسدار دانایی فر، سفیر آخوندها در عراق، که از سرکردگان نیروی قدس است، با لباس عربی برای پنهان کردن هویتش به این محل رفت و آمد دارد تا از پیشرفت طرحها و برنامه ها اطمینان حاصل کند. شمار دیگری از مأموران نیروی قدس و اطلاعات آخوندی مانند موسوی و حسینی به طور مستمر به این محل رفت و آمد دارند. آنها در ارتباط نزدیک با نخست وزیری عراق و کمیته سرکوب اشرف هستند. آن دسته از مأموران اطلاعات و نیروی قدس که تحت عنوان خبرنگار و فیلمبردار برای تهیه گزارشهای به اصطلاح مستند به عراق می‌روند نیز در هتل مهاجر مستقرمی‌شوند و ازآنجا برای ضبط برنامه به اشرف یا نقاط دیگر می‌روند.
هر فرد بریده یی که به هتل مهاجر می رود، مدتی در طبقه اول این هتل در قسمتی که حالت قرنطینه دارد نگهداری می‌شود تا پاسدار سجاد با او «مصاحبه» کند، سپس بسته به نتیجه «مصاحبه» به اتاقهایی در طبقات 2و3و4 مستقر می‌شود. سجاد تازه واردها را با تهدید و تطمیع و اعمال فشار به همکاری با اطلاعات بکشاند. پس از اطمینان از مزدوری فرد، بسته به مأموریتی که برای او در نظر میگیرند، آنها را به اروپا و سایر کشورها منتقل می کنند یا به ایران می برند. در حال حاضر اولویت رژیم فرستادن مزدوران به اروپاست. اما کسانی که برای مأموریتهای ویژه امنیتی در نظر گرفته شده باشند به ایران می روند. برخی از مزدورانی که کاندیدای مأموریتهای ویژه در اروپا شده اند، ابتدا مدتی مخفیانه به ایران منتقل و پس از «توجیه و آموزش» اختصاصی به عراق و از آنجا به ترکیه و سرانجام به اروپا اعزام می‌شوند.
حقوق ماهانة افراد قبل از اینکه به مزدوری کامل در بیایند بسیار ناچیز است. اخیرا این حقوق از 105هزاردینار عراقی( معادل 86 دلار) به 70هزار دینار ( معادل 58 دلار) تقلیل یافته تا افراد در مضیقه شدید مالی ، بیشتر تن به همکاری بدهند. به عنوان مثال مأموران سفارت با پرداخت 100دلار، این افراد را برای اجرای نمایشهای مسخره و مصرف این نمایشها و لجن‌پراکنی ها در تلویزیون رژیم، به اشرف می برند و یا با دادن یک دستگاه تلفن یا یک دست لباس آنها را وادار به همکاری بیشتر می‌کنند.
سفارت آخوندها در بغداد برای مزدورانی که به خدمت رژیم در آمده و قرار است به اروپا بروند، پاسپورت ایرانی صادر می کند و آنها را با پیش پرداخت دو ماه حقوقشان به مبلغ 700دلار به ترکیه می فرستد. مزدوران در ترکیه از وزارت اطلاعات ماهانه 350دلار دریافت می‌کنند. وزارت سپس آنها را با پرداخت پول به قاچاقچی، به اروپا صادر می‌کند و مأموران اطلاعات در اروپا آنها را تحویل می گیرند. کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورا در اطلاعیه 11آذر92 برگ اول پاسپورت ایرانی یکی از مزدوران به نام احسان بیدی را که زیر عنوان پناهجو و «عضو سابق مجاهدین» از هتل مهاجر به آلبانی اعزام شد، منتشر کرد. این فرد در نمایشهای سفارت رژیم در اطراف اشرف به خدمت گرفته شده بود و همراه با دیگر مزدوران با بلندگو و پلاکارد به اشرف می‌رفت.
یکی دیگر از این مزدوران عیسی آزاده نام دارد که در دیماه 91 به هتل مهاجر رفته و از طریق پاسدار سرتیپ نیروی قدس (سجاد) به خدمت وزارت اطلاعات در آمده است. او در چند ماهی که در هتل مهاجر اقامت داشت به طور کامل توسط «سجاد» و موسوی و حسینی به خدمت وزارت اطلاعات در آمد و به همکاری تمام عیار با آنها، از جمله تهدید و تطمیع سایر افراد برای تن دادن به اطلاعات آخوندها پرداخت. متعاقبا گشتاپوی آخوندی یک پاسپورت ایرانی به شماره 16359085 با تاریخ 24 بهمن 1391 را برای این مزدور صادر کرد. در قدم بعد او را برای«توجیه و آموزش» به منظور انجام مأموریتهای محوله به ایران بردند. طبق گزارشهای به دست آمده از داخل رژیم، وی به خاطر اطلاعاتش از محوطه داخل لیبرتی، در طراحی حمله موشکی به لیبرتی شرکت داشته است.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
7اسفند92 (26فوریه2014)