گزارش رسانه های بین المللی از کنفرانس افشاگرانه مقاومت ایران در واشینگتن درباره سایت بکلی سری لویزان 3

واشینگتن پست 24فوریه 2015-شورای ملی مقاومت ایران گفت، آزمایشگاه‌های زیرزمینی در حومة تهران از سال 2008 برای غنی‌سازی اورانیوم مورد استفاده بوده است. این گروه گفت، این محل لویزان 3 نام گرفته است.

نمایندگان این گروه اپوزیسیون که در کلوب ملی خبرنگاران کنفرانس را برگزار کردند در حالی جزییات اطلاعات خود را ارائه می‌کردند که جان کری وزیر امور خارجه در مقابل کنگره شهادت می‌داد
اپوزیسیون ایران گفت، (رژیم) ایران در گذشته در مورد برنامة هسته‌یی خود دروغ گفته است و تا وقتی (حکومت) تهران بازرسی از تأسیسات لویزان 3 را نپذیرد، هیچ توافقی نباید امضا بشود.
علیرضا جعفرزاده، گفت: «در حالی‌که چنین موضوعات جدی‌یی بلاتکلیف هستند، مطلقاً غیر منطقی است که به مذاکرات ادامه داده شود و در مورد سانتریفیوژهایی که (رژیم ایران) می‌تواند داشته باشد تصمیم‌گیری شود».
شورای ملی مقاومت ایران در سال 2002 وجود دو سایت اتمی را افشا کرد، یکی در نطنز برای غنی‌سازی اورانیوم و دیگری راکتور آب سنگین در نزدیکی اراک. (رژیم) ایران هیچ‌کدام از این دو سایت را پیش از آن اعلام نکرده بود و کشف آنها سطحی از بی‌اعتمادی( به رژیم) را به‌وجود آورده است که تا امروز هم پابرجا است.
تازه‌ترین (اطلاعات مقاومت ایران) در یک برهة به‌طور خاص حساس در گفتگوها در مورد برنامة هسته‌یی (رژیم) ایران به میان می‌آید.
شورای ملی مقاومت ایران گفت، منابع تازه‌ترین (افشاگری‌اش) در داخل ایران و از  درون حکومت ایران است.
رابرت آینهورن، محقق ارشد کنترل تسلیحاتی و ابتکار منع گسترش در انستیتو بروکینگز گفت، این اتهامات باید توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد تحقیق قرار گیرد، ارگانی که مسئول مانیتور کردن تأسیسات (رژیم) ایران است. آژانس از اظهار نظر خودداری کرد.آینهورن گفت «هر رد معتبری مثل این یکی، باید دنبال شود.
در حالی‌که جان کری (در سنا) شهادت می‌داد، این گروه ایرانی گفت که یک تأسیسات مخفی در حومة تهران از سال 2008 در یک سایت مخفی به‌نام لویزان-3 مشغول غنی سازی اورانیوم بوده است
روز دوشنبه، هنگامی که این گروه اعلام میکرد، وجود این سایت را افشاء خواهد کرد، حسن روحانی رئیس‌جمهور (رژیم) ایران این گونه اتهامات را تکذیب کرد و آنها را «یک دروغ بزرگ» خواند.
واشینگتن پست - 24 فوریه 2015

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود از افشاگری اتمی مقاومت ایران، می‌نویسد: اپوزیسیون ایران روز سه‌شنبه در واشینگتن یک سایت «مخفی و غیر قانونی» غنی‌سازی اورانیوم رژیم (حاکم بر) تهران را در نقض مذاکرات جاری با قدرت‌های بزرگ، گزارش کرد.
... به گفتة این مخالفان ایرانی، سایت «لویزان 3» از یک تونل و آزمایش‌گاه‌های زیرزمینی تشکیل شده و بین سال‌های 2004 و 2008 ساخته شده است. علیرضا جعفرزاده، گفت: «از سال 2008، رژیم در آنجا به‌طور مخفیانه فعالیت‌های تحقیقات و غنی‌سازی اورانیوم را انجام می‌دهد».
سونا صمصامی نمایندة شورای ملی مقاومت ایران در ایالات متحده گفت: «این اطلاعات دربارة فعالیت‌های هسته‌یی نشان می‌دهد که (رژیم) به‌مدت بیش از یک دهه، از مستمراً دروغ گفته است».
از سال 2003، سازمان مجاهدین خلق ایران به‌طور مرتب افشای وجود تأسیسات مخفی را که (رژیم) در آن در چارچوب یک برنامة نظامی دست به غنی‌سازی اورانیوم می‌زند، اعلام می‌کند.
... تعیین‌کننده‌ترین مرحلة مذاکرات (هسته‌یی) 18 ماه پیش بین پنج به علاوة یک... و (رژیم) ایران شروع شد؛ آنها در نوامبر 2013 یک توافق موقت (طرح اقدام مشترک) امضا کردند.
علیرضا جعفرزاده گفت: «آن‌چه شما امروز مشاهده می‌کنید، نقض آشکار پیمان منع گسترش شورای امنیت ملل متحد و طرح اقدام مشترک است». وی گفت که «ادامه‌دادن به مذاکرات بی‌معنی است».
خبرگزاری فرانسه - 5اسفند93

تلویزیون فاکس‌نیوز طی گزارشی دربارة افشاگری جدید مقاومت ایران اعلام کرد: «فاکس نیوز با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین تماس گرفت؛ اما آژانس حاضر به اظهار نظر نشد. جن ساکی سخنگوی وزارت خارجة آمریکا، گفت: «ما این گزارشها را دیده‌ایم و چنین گزارش‌هایی را جدی می‌گیریم. ما در حال بررسی این گزارش هستیم ».
6اسفند93