تشدید تحریم های بین المللی علیه رژیم

به گزارش هیل، سناتور لیندزی گراهام گفت سنای آمریکا در سال آینده درباره تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران رأی‌گیری خواهد کرد. وی افزود: این یک رأی‌گیری سختی برای دموکرات‌ها خواهد بود.

سناتور گراهام افزود: یک قطعنامه جدید توسط رییس روابط عمومی سنا، باب منندز و مارک کرک در ژانویه ارائه خواهد شد. قطعنامه، تحریم‌های جدید را، درصورتی‌که رژیم ایران از انجام توافق‌ها سر باز زند و از مسیر گفتگوها خارج شود، اعمال خواهد کرد. مطابق این قطعنامه، هر نوع حیله‌گری از سوی رژیم ایران در اجرای توافقات، جواز اعمال تحریم‌های جدید خواهد بود.
سناتور لیندزی گراهام هم‌چنین گفت: در سال جدید شما با یک کنگره سرسخت هنگام طرح موضوع رژیم ایران مواجه خواهید بود، کنگره‌ای که از اجرای تحریم‌های واقعی، اطمینان حاصل خواهد کرد و حرف نهایی را در همه زمینه‌ها، خواهد زد.
سایت کنگره، هیل – 27 دسامبر

به گزارش فاکس‌نیوز، سناتور مایک کرک با همه توان به سنا فشار وارد می‌کند تا قطعنامه  اعمال تحریمها علیه رژیم ایران تصویب شود.
میچ مک کانل رهبر اکثریت نیز گفت، رأی‌گیری بر سر قطعنامه تحریمها علیه رژیم ایران یکی از مهمترین رأی‌گیریها خواهد بود و انتظارم این است که موفق خواهد شد.
فاکس نیوز افزود: سناتورهای جمهوریخواه و دموکرات برای اعمال تحریمهای جدیدی علیه رژیم یاغی حاکم بر ایران تلاش می‌کنند. این فراخوان ها توسط سناتورهایی هم‌چون جان مک کین،  لیندزی گراهام، کلی آیکات هدایت می شود.
سناتور  دایانا فین شتاین، رئیس کمیته اطلاعات به رویتر گفت:  شکست گفتگوها، ضربه ای به منافع امریکا  محسوب
می شود و منطقه آشفته کنونی خاورمیانه را بی‌ثبات‌تر خواهد کرد.
فاکس نیوز – 28دسامبر