بیانیة کمیسیون مذاهب و آزادی ادیان شورای ملی مقاومت ایران

ماهیت و اهداف کنگرة ”آی دزد...” رژیم آخوندی در قم تحت عنوان
”کنگرة جهانی جریانهای افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام”،

در حالیکه بخشهای بزرگی از عراق و سوریه تحت سونامی تعدی و تجاوز جنایتکارانة ”داعش“ می سوزند و ویران می شوند و جان و نوامیس و فرزندان مردم به تاراج رفته است، آخوندهای مرتجع حکومتی که خود الهام بخش داعشی ها و تکفیری های عصر ما هستند، ابراز نگرانی می کنند که اسلام متجاوزان اشکال دارد چرا که آنها ”تکفیری هستند!“
در خلال چندماه اخیر که تنوره کشیدن ”داعش“ و تصرف بخشهای مهمی از عراق و سوریه تحت عنوان اعلام خلافت!، به بحران بیسابقه جهانی تبدیل شده است، کسی بی خبر نماند که سرکوب وحشیانه خیزش انقلابی مردم سوریه توسط رژیم آخوندی به شکافهایی انجامیده که دستجات افراطی خونریز در آن لانه گزیده و تکاپوی تندی را جهت سربازگیری از جای جای جهان به منظور اعلام خلافت ارتجاعی خود در پیش گرفته اند. از سوی دیگر جنایتهای ضد بشری آخوندهای حاکم بر ایران علیه مردم عراق به دست گماشتة بدنامشان در بغداد، نوری مالکی و سرکوب تمامی صداهای حق طلب خلقهای عراق، زمینه گسترش خونریزان تازه نفس داعشی را فراهم کرد و بر این کشور همسایة ما از بر باد رفتن جانها و نوامیس و... همان رفت که اغلب خبر داریم و جهان را تکان داد.
اما در همین رویداد میخکوب کننده شاهد هستیم که از یکسو تمامی اعتبار کاذب رژیم خمینی-خامنه ای مبنی بر استکبار ستیزی و حمایت از خلق مظلوم فلسطین و... نزد عام و خاص مردمان منطقه چونان حبابهای توخالی ترکید و از سوی دیگر مسئولیت رژیم آخوندها در این کشورگشاییهای تجاوزکارانه تحت عنوان ایجاد حاکمیت و خلافت اسلامی، برای بسیاری که غفلت ورزیده و یا تجاهل داشتند، از پردة هرگونه ابهام و تردید بیرون شد. و همه دانستند که این سونامی جز حاصل سه سال شرکت مستقیم سرویسهای مختلف نظامی و امنیتی آخوندهای تهران و نوری مالکی در سرکوب مردم عراق و سوریه و هدر دادن اموال مردم عراق در این مسیر نبوده است به نحوی که قبل از سقوط نینوا مهترین استان کشور پس از پایتخت، جیبهای مردم عراق و خزانة کشورشان در تنور جنگ و تجاوزی که آخوندهای در عراق و سوریه به راه انداخته بودند خالی می شد و به سرقت می رفت.
پاسخ آخوندها بر این رسوایی که در سراسر جهان عربی و اسلامی پژواک تکان دهنده یی داشته و دارد، برگزاری سورچرانیهای مضحک موسوم به ”کنگرة جهانی جریانهای افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام”، در قم بود که برای برگزاریش پیرنوکرترین کارگزاران خامنه ای که به نحو مبتذلی ملقب به ”مرجع تقلید“ شده اند، به خدمت گرفته شدند. گنگره یی در روزهای دوم تا چهارم آذر93 به ریاست شیخ ناصر مکارم شیرازی، 90ساله، با همکاری شیخ جعفر سبحانی، 85ساله، و کارگزاری مشتی از دیگر پیر نوکران حوزوی دارالخلافه ولی فقیه.
اما ملت و اندیشمندان ملت ایران می دانند و همواره به جهانیان گوشزد کرده اند که:
الف: رژیم آخوندی ایران از بدو پیدایش عملا خود را مسئول گسترش و صدور بنیادگرایی افراطی تحت نام اسلام اعلام کرده و انبوهی مؤسسات نظامی، تبلیغاتی، دیپلوماتیک، اطلاعاتی و امنیتی و خزانه و امکانات ملت ایران را به خدمت این سیاست در آورده است:
ب: این سیاسیت دیرینه و شوم، در کشورهای عراق، سوریه و لبنان و یمن و چندین کشور دیگر تا حد اشغال مستقیم بخشهای اساسی و حیاتی این کشورها گسترش پیدا کرده است.
ج: تمامی قتلها و جنایتها و هتک ناموسها و تخریب سیاسی و تبلیغاتی چهره های مردمی که این روزها در این کشورها توسط نیروهای مختلف افراطی صورت می گیرد، قبلاً در شدیدترین و شنیع ترین شکل خود توسط آخوندهای حاکم در حق ملت ایران روا شده و همین جنایات تبدیل به الگوهای دستجات خون آشام موسوم به جهادیستهای اسلامی شده است.
د: در این میان، روش تکفیر دیگر متفکران و فعالان مسلمان از دیرباز توسط همین رژیم و سرانش، از جمله توسط شخص روح الله خمینی، و شماری از قضات ضدشرع گماشته از جانب وی به هدف قتل و نابودی مخالفان و تحکیم دیکتاتوری سیاه به کار گرفته شده و اسناد این فتواهای شیطانی و احکام طغیانی شوم که بیش از همه سازمان مجاهدین مسلمان را هدف قرار می دهد در دسترس همگان است.
بر این پایه، مقاومت ایران توجه تمامی هموطنان و عموم نیروها و فعالان انسان دوست، صلح طلب و فعالان حقوق بشر را دعوت می کند که این حقایق را به همگان گوشزد کرده و هرچه بیشتر به افشای روشهای شوم آخوندهای حاکم بر ایران که الهامبخش داعش هستند، برخاسته و جهان معاصر را نسبت به این امواج سیاهی و پلیدی زینهار دهند
جلال گنجه ای
مسئول کمیسیون مذاهب و آزادی ادیان
آذرماه1393