فراخوانهای مردمی به اعتصاب و اعتراض در شهرهای میهن - بحران درونی و جنگ گرگها در هراس از خیزشهای مردمی

هموطنانمان در سراسر کشور با انتشار فراخوانهایی، به برپایی اعتصاب و اعتراض در شهرهای مختلف علیه توحش باندهای حکومتی و اسید پاشی به زنان آزاده ایران به بهانه آخوند ساخته بد حجابی، فراخواندند. علاوه بر این تظاهرات مردم اصفهان و تهران علیه حملات باندهای وابسته به رژیم به زنان بیدفاع همچنان مورد توجه رسانه های بین المللی قرار دارد و از سوی دیگر بحران درونی و جنگ گرگها در رژیم آخوندی را تشدید کرده است.

در اعتراض به توحش باندهای جنایتکار رژیم علیه زنان میهنمان طی سه هفته گذشته و در حمایت از مصدومان این جنایتها، از طرف مردم اصفهان و سایر شهرها، فراخوان های گسترده ای برای اعتصاب و تحصن منتشر شده است در یک فراخوان عمومی که بر روی شبکه های اجتماعی منتشر شده، هموطنانمان در سراسر کشور برای شرکت در اعتراضات سراسری علیه پاشیدن اسید بر روی زنان در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، رشت، کرمانشاه، تبریز، ارومیه، آبادان، اهواز، سنندج و کرج، فراخوانده شدند.
در فراخوان برگزاری تظاهرات و اعتصاب عمومی در اصفهان آمده است:
علیه داعش و افکار داعشی بپاخیزیم. سکوت ما تکرار و گسترش این جنایت و ارتجاع در سراسر ایران است. شنبه و یکشنبه 3 و 4 آبان، کلیه مقاطع تحصیلی از دبستان تا دانشگاهها و بازارهای استان اصفهان در اعتصاب سراسری خواهد بود.

تظاهرات هموطنانمان در اعتراض به جنایات باندهای حکومتی همچنان مورد توجه رسانه های بین المللی است.
نیوزویک نوشت: هزاران ایرانی روز چهارشنبه گذشته در اعتراض به  موج حملات اسیدپاشی علیه زنان در سراسر کشور به خیابانها ریختند.
همچنین صدها تظاهرکننده درمقابل ساختمان مجلس در تهران نیز به تظاهرات پرداختند نیوزویک افزود: دست کم 25 مورد حمله اسیدپاشی علیه زنان در سراسرکشور گزارش شده است. بنا به گزارشات روز یکشنبه یکی از این زنان در اثر پاشیدن اسید جان باخت.
خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران گفت: پاشیدن اسید بر روی صورت زنان به دنبال تاکید رهبران رژیم بر سرکوب بیشتر انجام گرفته است.
به گفته شورای ملی مقاومت ایران، ۲۵ زن در سراسر کشور در یک موج اخیر هدف حمله قرار گرفته اند. آنها در وب سایت شان در اوایل این هفته این حادثه در اصفهان را باز گو کردند:
نیوزویک - 1ابان 93
تلویزیون العربیه نیز گزارش داد خیابانهای شهر اصفهان شاهد تظاهرات خشمگینانه یی علیه بنیادگرایی و تحجر و نقض آزادی بود. تظاهر کنندگان با شعار هایشان اسیدپاشی را محکوم کردند… با بالاگرفتن خشم مردمی در خیابانها، تعدادی از معترضان از طریق شبکه های اجتماعی  دعوت کردند که روز شنبه آینده  در اصفهان دست به اعتصاب عمومی بزنند. بازتابهای این رویداد به خارج ایران نیز رفت بطوریکه سامانتا پاور نماینده امریکا در سازمان ملل متحد اسیدپاشی را به عنوان تهاجمات غیر انسانی محکوم کرد.
العربیه -1آبان93
موج برانگیختگی و تظاهرات گسترده علیه جنایت اسید پاشی بر روی زنان، دیکتاتوری آخوندی را در وحشت فروبرده و جنگ گرگهای درون رژیم را تشدید کرده است.
پاسدار محمد رضا نقدی سرکرده بسیج  که درنجف آباد سخنرانی می کرد با نگرانی از این خیزش مردمی گفت: «‌حوادث اصفهان مشابه آن چیزی است که در فتنه سال 88 اتفاق افتاد و آن عوامل دشمن با انجام برخی اعمال، آنها را به نیروهای ارزشی و مؤمن نسبت داده و رسانه‌های آنان نیز با دامن زدن به آن سعی در تنش‌آفرینی و القای ناامنی در کشور داشته‌اند».
خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس - 2آبان93
در همین حال آخوند روحانی فرصت را برای تصفیه حساب با باند رقیب مغتنم شمرد و در سخنرانی خود در زنجان، بخش قابل توجهی از سخنرانی خود را به رفع و رجوع جنایت اسیدپاشی عوامل رژیم اختصاص داد و با شیادی بدون این که اشاره‌یی به این اقدام ضدبشری بکند، گفت: مباد منکر را تنها به مسأله حجاب خلاصه کنیم. آیا رشوه‌خواری منکر نیست؟ بورسیه‌های تقلبی را نباید منکر بپنداریم؟ از صبح تا شب فقط یک مسأله و آن هم بدحجابی را فقط باید منکر تلقی کنیم؟
خبرگزاری حکومتی ایلنا 30مهر93
متقابلا دژخیم حسین شریعتمداری نماینده ولی فقیه ارتجاع در یادداشت روز خود در کیهان اول آبان خطاب به آخوند روحانی نوشت:
روحانی در اجتماع مردم زنجان به تشریح نظرات خویش درباره فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت که باعرض پوزش باید گفت؛ اظهارات ایشان اولا؛ در بیان موضوع «دو پهلو»!، ثانیا؛ با توجه به مختصات زمانی- یعنی ماجرای اسیدپاشی ضدانقلاب داخلی و توهم‌پراکنی دشمنان بیرونی درباره آن- «حساب‌نشده»! و ثالثا؛ در برخی از موارد با واقعیات جاری انطباق نداشت!  
کیهان خامنه ای همچنین نوشت: موج‌سواری ورشکستگان سیاسی بر سر ماجرای اسیدپاشی در اصفهان ثابت کرد این طیف دغدغه اجتماعی ندارند و درصدد معارضه با احکام اسلامی و نهادهای قانونی هستند.
کیهان 1آبان93
بدنبال حملات باند رقیب، آخوند روحانی معاون خود را به صحنه فرستاد تا ضمن کوچک جلوه دادن جنایت اسید پاشی بر روی زنان در شهرهای مختلف، آنرا شخصی جلوه داده تا هم دست باندهای جنایتکار را بشوید و هم دست باند رقیب را در حملات بیشتر به خود ببندد.
به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس، الهام امین‌زاده، معاون حقوقی آخوند روحانی اعلام کرد که مسئله اسیدپاشی اصفهان بر مبنای روابط شخصی بوده و ارتباطی با امر به معروف و نهی از منکر نداشته است. وی گفت وزارت کشور گزارشی در مورد اسیدپاشی به هیئت دولت ارائه کرده است.
معاون آخوند روحانی، رو در روی اعتراضات مردمی وشعارهای زنان وجوانان به پاخاسته علیه باندهای حکومتی و تحمیل حجاب اجباری، با وقاحت افزود. اتفاقات پیش‌آمده در حد روابط شخصی بوده است.
خبرگزاری ایرنا -1آبان93