رهبر انقلابیون عشایر: ساکنان بغداد الآن صفیر گلوله‌ها را می‌شنوند

به گزارش تلویزیون التغییرعبدالقادر النایل از رهبران انقلابیون عشایر در رمادی گفت: انقلابیون مسلح هم‌چنان در حال پیشروی هستند. … و کنترل امور به‌صورت واضحی در دست انقلابیون است. 85درصد مناطق رمادی، 100درصد فلوجه و گرمه در دست انقلابیون قرار دارد و روز یکشنبه منطقه البوعبید پاکسازی شده است.

وی افزود: ساکنان بغداد الآن صفیر گلوله‌ها را می‌شنوند و می‌دانند که تهاجم به بغداد در پیش است. این تهاجم، همه کسانی را که می‌خواهند دور سوم نخست وزیری را به مالکی تقدیم کنند و همهٴ کسانی را که در این روند سیاسی که توسط رژیم ایران بنا شده شرکت دارند، را دربر خواهد گرفت».

تلویزیون الرافدین گزارش داد: بعد از پیشروی انقلابیون در کمربندی بغداد و محاصره آن‌جا از چند محور، زمان جنگ سرنوشت در بغداد نزدیک می شود. ساکنان مناطق جنوب بغداد و شمال آن، برتری انقلابیون را در میدانهای نبرد و وارد کردن خسارتهای کمر شکن به ارتش مالکی و شبه نظامیانش را ستودند.
رافدین گفت: نبردها در کمربندی بغداد در اوج است. در قره‌غول و در مرکز یوسفیه از قسمت جنوب انقلابیون توانستند لشگر 17 از ارتش مالکی را عقب رانده و آن را متحمل خسارتهای کمر شکن کنند.
تلویزیون الرافدین افزود: مالکی انبوه نیروهای خود را به بسیاری از مناطق در بغداد گسیل کرده به‌طوری‌که در شمال و غرب پایتخت به‌طور وسیعی پراکنده شده‌اند، چیزی که بیانگر نگرانی و اضطراب در رفتاردستگاههای امنیتی مالکی است.
تلویزیون الرافدین گزارش داد در دیالی در بخش مقدادیه در جریان درگیریها بیش از 40 نفر از نظامیان مالکی و شبه نظامیان او کشته و مجروح شده‌اند.
این تلویزیون افزود: آن‌چه در استانهای بابل و دیالی اتفاق افتاد یک ضربه کیفی جدید به نفع انقلابیون به حساب می‌آید به‌ویژه بعد ازاینکه ارتش المالکی از مهمترین مواضع استراتژیک خود در این مناطق دست کشید.

تلویزیون التغییر گزارش داد: ”ابودرع“ یکی از سرکردگان اصلی شبه نظامیان جنایتکار مالکی در نبردهای سامرا کشته شده است. این منبع افزود: معاون قیس الخزعلی نیز در نبردهای جرف صخر به قتل رسید.. التغییر افزود: انقلابیون بعد از تسخیر بیش از 90درصد از یوسفیه پیشروی خود را  در این بخش ادامه می دهند.»

گزارش تلویزیون التغییر الطائی از  دفتر آیت الله  صرخی  گفت:  یکی از فرماندهان امنیتی برجسته پیام رژیم ایران را بما رساند. در این پیام رژیم ایران متعهد شده است که  اگر به این رژیم وفادار شویم حکومت مالکی از ما پوزش بخواهد. بنا به این گزارش الطائی  گفت رژیم  ایران از صرخی خواست که یک تیپ رزمنده تشکیل بدهد و در کنار شبه نظامیان دولتی بجنگند؛ اما ما پیشنهاد رژیم ایران برای تشکیل تیپ شبه نظامیان ما به ازای دست برداشتن رژیم ایران از مرجع دینی صرخی را رد کردیم. از نظر ما دولت مالکی دنبالچه رژیم ایران است و  این رژیم هر طور بخواهد او را در عراق می چرخاند.  

تلویزیون التغییر از فرار فاضل برواری فرمانده لشکر کثیف مالکی گزارش داد و گفت ما برای بینندگان فضاحت فرار فاضل برواری فرمانده لشکر کثیف مالکی را فاش می کنیم. التغییر افزود ما از طریق منابع ویژه خود اطلاع یافتیم که برواری از 13روز پیش دریکی از روستاهای تابع استان دهوک  ساکن شده است. منابع تأکید کردند که برواری دیگر مجدداً به فرماندهی آن‌چه به اصطلاح دستگاه مبارزه باتروریسم نامیده می شود باز نمی گردد.
تلویزیون التغییر گزارش داد نیروهای پیشمرگه به مراکز نظامیان مالکی درکرکوک عراق یورش بردند و بزرگترین کارگاه ساخت بسته‌های انفجاری و مواد منفجره مالکی در این منطقه را کشف کردند. از این مواد منفجره برای کشتن مردم این استان استفاده می شد.آنها هم‌چنین درمقر پلیس فدرال در طوزخرماتو به کارگاه دیگری دست بافتند که برای ساخت مواد منفجره و بسته‌های انفجاری استفاده می‌شد.

بارزانی درخواست مالکی برای دیدار را رد کرد. خبرگزاری کردپرس رژیم  به نقل از یکی از منابع نزدیک به حزب دموکرات کردستان عراق اعلام کرد: شب شنبه (4مرداد ماه) نوری مالکی، که به‌منظور دیدار با طالبانی به سلیمانیه سفر کرده بود از طریق برخی از شخصیتها خواستار دیدار با مسعود بارزانی شده اما رئیس اقلیم کردستان درخواست وی را نپذیرفته است. مسعود بارزانی  گفته است : مالکی با چه رویی می‌خواهد با کسی که به وی تهمت همکاری با تروریستها را زده است دیدار کند.

به گزارش تلویزیون التغییر سرهنگ مازن السامرائی، از رهبران شورای نظامی عشایر انفجار اماکن مقدس را محکوم کرد و  اعلام  کرد: حکومت مالکی  برای بدنام و لکه‌دار کردن چهره انقلاب، دست به چنین اعمالی می‌زند. وی افزود: انفجار اماکن مقدس از طرف اربابان آنها در قم و تهران طراحی شده است و جهت بدنام کردن انقلاب و پروژه ملی در عراق است که دست به انفجار مراقد پیامبران زدند. این عمل نشان‌دهنده ماهیتی بدطینت است که تلاش می‌کند امنیت، سلامت و حقانیت جنبش مردمی و این انقلاب خجسته را خدشه‌دار کند.

به گزارش تلویزیون التغییر، ژرار آرو سفیرفرانسه در سازمان ملل ‌متحد  گفت مالکی با برگ فرقه گرایی بازی می کند، چیزی که کشور را به وضعیت فعلی رسانده است. وی افزود: همه می‌دانستند  سیاستهای مالکی به‌شدت فرقه‌گرایانه است و اختلافات را برمی‌انگیزد».