روزنامة السیاسه کویت:رهبر اپوزیسیون در حضور صد هزار مخالف رژیم ایران

مریم رجوی در گردهمایی پاریس خاطرنشان کرد: مقاومت ایران اولین طرفی بود که نسبت به دخالت رژیم ایران در عراق و خطرات آن برای تمامی کشورهای منطقه هشدار داد

سیاستمداران غربی شرکت‌کننده در گردهمایی مالکی را مسؤل جنگی دانستند که عراق شاهد آن است و از کشورهای غربی خواستند تسلیم حکومت تهران نشوند

مریم رجوی گفت: انقلاب مردم عراق خامنه‌ای را در تهران به‌چالش می‌کشد و سلطة رژیم ایران بر عراق را پایان می‌دهد

در سالن بزرگ گردهمایی پاریس، صدای مخالفان (رژیم) ایران و هواداران مقاومت اوج گرفت که شعار می‌دادند «ارتش آزادی بپا می‌کنیم، ایران را از اسارت و سیاهی رها می‌کنیم».
مخالفان (رژیم) ایران که شرکت‌کنندگان از قاره‌های جهان برای «تغییر رژیم مستبد آخوندها» از آنها حمایت می کنند، خواستار آن چیزی شدند که مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیدة مقاومت ایران در سخنانش در برابر بیش از 600 شخصیت سیاسی بر آن تأکید نمود.


مریم رجوی آن‌چه را که اکنون در عراق جریان دارد انقلابی توصیف کرد که آغاز پایان حکومت نوری مالکی، پایان حاکمان تهران و سلطةشان بر عراق خواهد بود و انقلاب خلق‌های عراق و سوریه را وارد مرحلة جدیدی کرده که بشارت‌دهندة سرنگونی رژیم ایران نیز هست.
(مریم) رجوی گفت، انقلاب مردم عراق، «ولی فقیه رژیم (علی خامنه‌ای) را در تهران به‌چالش می‌کشد و سلطة رژیم ایران بر عراق را پایان می‌دهد».
رجوی تأکید کرد که «مالکی پس از آن‌که دولت آمریکا عراق را در سینی طلایی به حکام ایران تقدیم کرد، از (رژیم) ایران درخواست سلاح کرده بود». (مریم) رجوی هم‌چنین در سخنانش به انقلاب سوریه درود فرستاد؛ نمایندگان انقلاب سوریه برای همبستگی با اپوزیسیون ایران در گردهمایی حضور داشتند و شعارهایی در محکومیت دخالت (رژیم) ایران در سوریه سر دادند. رهبر اپوزیسیون ایران، در حضور یک‌صد هزار مخالف رژیم ایران درخارج کشور که در گردهمایی سالانه در پاریس شرکت داشتند، خاطرنشان کرد، مقاومت ایران اولین طرفی بود که نسبت به دخالت (رژیم) ایران در عراق و خطرات و  نقش مخرب آن برای تمامی کشورهای منطقه هشدار داده بود.
هم‌چنین سیاستمداران غربی شرکت‌کننده در این گردهمایی، مالکی را مسؤل جنگی دانستند که در حال حاضر عراق شاهد آن است و از کشورهای غربی خواستند تسلیم (حکومت) تهران نشوند؛ آنها جامعة بین‌المللی را به عدم مماشات در مورد برنامة اتمی (رژیم) ایران فرا خواندند.
رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک و کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا گفت، جنگ کنونی در عراق جان هزاران عراقی را تهدید می‌کند؛ مسؤلیت این جنگ بر عهدة مالکی و رژیم ایران است که در مذاکراتش با غرب بر سر اتمی مانور می‌کند. بنا بر این باید با هدف فروپاشاندن و ساقط‌کردن این اتحاد دست به‌عمل بزنیم.
وی خاطر نشان کرد که روحانی رئیس‌جمهور (رژیم) ایران در سیاست‌های سرکوبگرانة رژیم و تلاش‌های آن برای دستیابی به بمب اتمی هیچ تغییری نداده و غرب نباید دربارة برنامه اتمی (حکومت) تهران با آن مماشات کند.
8تیر93