بیانیه کنگره آزادگان سوریه: ما در یک جبهه مشترک علیه دشمنی مشترک به نام رژیم ملاهای حاکم بر ایران مبارزه می کنیم

کنگره آزادگان سوریه ملاقات خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با آقای احمد الجربا رئیس ائتلاف ملی نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه را ارج می‌نهد، ما امیدواریم که این دیدار همکاری مشترک بین انقلاب مبارک سوریه و مقاومت ایران را گسترده تر کند.

کنگره آزادگان سوریه، محکومیت سرکوب و کشتار مردم سوریه و حمایت همه جانبه فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران از دیکتاتوری بشار اسد از سوی خانم رجوی، و فراخوان ایشان به جامعه بین‌المللی برای حمایت از ارتش آزاد و ائتلاف ملی نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه بعنوان نماینده مشروع مردم سوریه، را خوشامد می گوید.
ما همبستگی و برادری مقاومت ایران با انقلاب سوریه را می‌ستاییم و خاطرنشان میکنیم که ما و مردم ایران در یک جبهه مشترک علیه دشمنی مشترک بنام رژیم ملاهای حاکم بر ایران مبارزه میکنیم. و سرنوشت مردم سوریه و انقلاب سوریه و سرنوشت مردم ایران و نماینده مشروعش، مقاومت ایران به رهبری خانم مریم رجوی، در از بین بردن رژیم ملاها و رژیم بشار اسد به هم گره خورده است.
اعمال سرکوبگرانه‌ای که علیه مجاهدین خلق در کمپ لیبرتی در عراق انجام میگیرد تماما از انسانیت به دور بوده و حقوق تضمین شده آنان از سوی ادیان آسمانی را نادیده میگیرد، و این، همان شیوه‌هایی است که باندهای اسد در زندانهای سوریه بکار میگیرند.
امیدواریم کار مشترک فعال بین نمایندگان انقلاب سوریه و مقاومت ایران برای سرنگونی دو رژیم سیاهی که با تحریک فرقه‌ای و مذهبی بر سر پا هستند، به پیروزی برسد.