سفر سرکرده پلیس دیالی و فرمانده قتل عام 10 شهریور به ایران برای دریافت دستورالعملهای جدید

بنا بر گزارشهای رسیده از داخل ایران، سرلشکر جنایتکار جمیل شمری، سرکرده پلیس دیالی که اعدام جمعی و گروگانگیری مجاهدان اشرف در دهم شهریور را در صحنه فرماندهی می کرد، هفته گذشته به مدت 5 روز به ایران رفت تا مزد جنایاتش را از نیروی تروریستی قدس دریافت نموده و برای جنایتهای بیشتر از جمله سرقت سیستماتیک و کلان اموال مجاهدین در اشرف توجیه شود.

شمری که در روز 30 اردیبهشت به عراق بازگشت، گزارشی از نتیجه اقدامهای کمیته فرمایشی مالکی برای تحقیق درباره قتل عام 10 شهریور را به نیروی قدس ارائه کرد و مأموریت یافت تا پرونده های جدیدی علیه مجاهدین تشکیل داده و شکایتهای بیشتری علیه آنها دردادگاه دیالی ثبت کند.
او همچنین ضمن دریافت دستورالعملهای رژیم ایران مبنی بر سرقت سیستماتیک و کلان اموال ساکنان اشرف، هماهنگیهای ضروری و عملی را با مأموران نیروی قدس در این رابطه به عمل آورد.
در ماههای گذشته جمیل شمری در هماهنگی با رژیم ایران و دولت عراق به برخی از کشورهای اروپایی برده شد تا با مراجعه به برخی از ارگانهای بین المللی و حقوق بشری مدعی شود قتل عام 10 شهریور ناشی از اختلافات درونی مجاهدین بوده و دولت عراق در آن دخالتی نداشته است!
مقاومت ایران در اطلاعیه های متعدد اعلام کرده است فرماندهی قتل عام 10 شهریور در صحنه به عهده جمیل شمری بوده است، از جمله در اطلاعیه شماره 26 درباره قتل عام در اشرف در روز 12 شهریور  تصریح می کند: «جمیل شمری، فرمانده پلیس دیالی، شنبه شب 9شهریور شماری از افسران گردان حفاظتی اشرف را به مرخصی اجباری فرستاد تا در جزییات حمله و عاملان آن قرار نگیرند و خود از شنبه شب برای فرماندهی و نظارت بر عملیات در اشرف مستقر شد».
همچنین در اطلاعیه شماره 77 به تاریخ 15 مهر 1392 آمده است: «جمیل شمری، سرکرده پلیس دیالی به دستور مالکی و کمیته سرکوب نخست وزیری موظف شده اند تحت عنوان کمیته تحقیق با صحنه سازی و سرهم‌بندی گزارشهای ساختگی، هرگونه تحقیقات بیطرف و مستقل در مورد جنایت بزرگ علیه بشریت در اشرف را خنثی کنند و آمران و عاملان، از جمله مالکی، فالح فیاض و سرلشگر شمری و دیگر جنایتکاران را از عواقب این جنایت بزرگ علیه بشریت در امان نگه دارند. در تحقیقات به سبک مالکی، قربانیان به مسخره ترین صورت عامل و مقصر کشتار خود جلوه داده می شوند»!

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اول خرداد 1393( 22 مه 2014)