کابوس وحشت رژیم آخوندی در برابر مجاهدین و مقاومت ایران

زوزه های ترس و درماندگی آخوندها علیه کانادا ازسوی وزارت خارجه و سپاه پاسداران

خبرگزاری سپاه تروریستی قدس-25 اردیبهشت93 نوشت:« «هفته مسئولیت‌پذیری ایران» عنوان همایشی از پارلمان کانادا با موضوع حقوق بشر ایران است؛ «احمد شهید» همراه با «مریم رجوی» در این نشست حضور دارند.
 پارلمان کانادا برنامه‌ای یک‌هفته‌ای با موضوع حقوق بشر ایران ترتیب داده که سازمان‌دهنده اصلی آن «کالتر» از سیاست‌مداران کانادا است. وی در سال 2012 عضو یکی از کمپین‌هایی بوده که خواهان حذف نام مجاهدین از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا و کانادا بوده است.
همین خبرگزاری نوشت: سخنگوی وزارت خارجه مرضیه افخم، گفت: دولت فعلی کانادا به‌عنوان یک دولت افراطی شناخته شده که مواضعش فاقد منطق سیاسی بوده و بی‌ارزش می‌ باشد و این اظهارات در چارچوب رویکرد افراط‌گرایانه و به‌عنوان تلاشی شناخته شده در راستای پروژه ایران هراسی ارزیابی می‌ شود.
مرضیه افخم افزود: دولت کانادا که خود مکرراً به نقض حقوق‌بشر به‌ویژه حقوق بومیان متهم می‌‌باشد، فاقد صلاحیت برای اظهارنظر در این خصوص بوده و ادعاهای حقوق‌بشری وزیر خارجه کانادا در این زمینه با اهداف سیاسی است. سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان ساخت: بازگشت به سنت‌‌های متعارف دیپلوماتیک، نیاز دولت کانادا برای همسویی با جامعه بین‌الملل می‌باشد و بهتر است دولتمردان کانادا به رویه اعتدال و بهره‌گیری از خرد جمعی روی آورند.
 
خبرگزاری سپاه تروریستی قدس درگزارش دیگری نوشت: وزیر خارجه کانادا درباره ایران و سیاستهایش در قبال تهران گفت: «روزهایی که سیاستهای خارجی کانادا با میانه‌ روی مشخص می‌ شد به پایان رسیده است؛ روزهایی که ابتدا میزان حرارت افراد دور میز را تعیین می‌کردیم و سپس سعی می‌کردیم در جایی نه سرد و نه گرم بنشینیم، تمام شده است. »
جان بیرد سپس ادعا کرد موارد نقض حقوق‌بشر در دولت ایران افزایش یافته است. وی در ادامه در اظهاراتی توهین‌ آمیز گفت وزیر کشور ایران « وزیر قتل» است. و گفت: « نظام ایران تهدیدی برای دنیا است. »
 
آقا محمدی نماینده مجلس ارتجاع نیز به خبرگزاری سپاه پاسداران گفت: کانادا و غرب هیچ سند و مدرکی درباره رفتارهای ضد حقوق‌بشری ایران در اختیار ندارند و حالا به سراغ مجاهدین آمده‌اند تا خود را به مجاهدین آویزان کنند.
خبرگزاری سپاه پاسداران همچنین نوشت: محمدحسن آصفری عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری هفته مسئولیت ایران در کانادا با محوریت مجاهدین و با هدف انتقاد از حقوق بشر در ایران گفت: مجاهدین با پول مردم کانادا در حال برگزاری همایشی ضد نظام ایران است و دولت کانادا به جای برگزاری این چنین همایشی بهتر است مشکلات داخلی خودش را رسیدگی و برطرف نماید.
خبرگزاری سپاه پاسداران هم چنین نوشت: پارلمان کانادا نمایشی را تحت عنوان مسئولیت‌پذیری ایران به مدت یک‌هفته آغاز کرده است. در این نمایش سیاسی که به بهانه مسائل حقوق بشری ایران آغاز شده است، اعضای مجاهدین ازجمله مریم رجوی، شرکت دارند.تا دو سال قبل، مجاهدین در فهرست گروه‌های تروریستی در کانادا قرار داشت اما از این فهرست خارج شد.
احمد شهید، نماینده ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشری ایران که به نوشتن گزارش‌های جهت‌دار علیه جمهوری اسلامی شهرت دارد نیز در این نمایش سیاسی شرکت کرده است.
طی چند ماهه پس از توافق ژنو، موسوم به برنامه اقدام مشترک، تبلیغات حقوق بشری بر ضد جمهوری اسلامی ایران افزایش بی‌سابقه‌ای یافته است.