بحران آب در ایران و موضوع امنیتی شدن آن برای نظام

وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی طی سخنانی در مجلس ارتجاع  اذعان کرد که بحران آب در حاکمیت آخوندها تبدیل به موضوع امنیتی برای نظام آخوندی شده است.

وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی که توسط مجلس ارتجاع احضار شده بود گفت: کمبود آب در برخی مناطق کشور منجر به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شده است و در برخی موارد نیز به مسائل امنیتی کشیده شده است“.
وزیر نیروی آخوندی روحانی گفت: خشک شدن تالاب‌ها و دریاچه‌های داخل کشور، بحران منابع آب زیرزمینی،‌ روان‌آب رودخانه‌ها که طی 10 سال گذشته به 46 درصد رسیده و افزایش نیاز آب از نشانه‌های خشکسالی در کشور است“.
وی در بخش دیگری از سخنانش به بی آبی  هزاران روستای میهنمان اذعان کرد و گفت:  ”ما حدود 6 هزار و 500 روستا داریم که در سال‌های گذشته فقط با تانکر آبرسانی شده‌اند.
وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی به غارت گسترده منابع آبی توسط باندهای چپاولگر رژیم که منجر به خشک شدن رودخانه ها و منابع آبی زیرزمینی شده اعتراف کرد و افزود: در حال حاضر بیش از نیمی از آب کشور از طریق چاه‌ها تامین می‌شود اما با حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت‌های بیش از حد مجاز از چاه‌ها، ذخایر استاتیک سفره‌های زیرزمینی 100 میلیارد متر مکعب کاهش پیدا کرده و در حال حاضر به 11 میلیارد متر مکعب رسیده است“.
خبرگزاری تسنیم – 14 اردیبهشت 93