روحانی اعدامهای ضد انسانی را «قانون خدا» و «قانون مردم» توصیف کرد

در شرایطی که روند اعدامهای جمعی و خودسرانه در ایران هر روز ابعاد بیشتری به خود میگیرد و اعتراض سازمانهای مدافع حقوق بشر در سطح بین المللی را بر انگیخته است، روحانی رئیس جمهور رژیم این اعدامهای ضد انسانی و ضد اسلامی را دجالانه «قانون خدا» یا «قانون مجلس که متعلق به مردم» استتوصیف کرد.

او در وحشت از خشم و انزجار مردم ایران از این احکام ضد انسانی ضمن تأیید این اعدامها خواستار این شد که به هنگام اجرای حکم اعدام با قربانیان بدرفتاری نشود. وی گفت:«وقتی کسی محکوم بهاعدام‌باشد و بر اساس قانون پای چوبه‌دار رفته باشد، ما حق نداریم در بردن او به پای چوبه‌دار فحش دهیم... به هر حال قانون او را محکوم کرده و مجازات می‌شود و به ما ربطی ندارد. یا قانون خداست یا قانونی است که مجلس تصویب کرده که متعلق به مردم است و ما مجری هستیم (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس-تسنیم-30فروردین).
سخنان این آخوند جنایتکار در حالیست که شمار اعدامها بعد از انتخاب او به ریاست جمهوری رژیم از 700 تن گذشته استوبه گزارش چهار گزارشگر ویژه ملل متحد تعداد زندانیان اعدام شده تنها در 2.5 ماه ابتدای سال 2014به 176تن می رسد.
مقاومت ایران از دبیرکل ملل متحد و شورای امنیت آن خواستار اتخاذ تصمیم های فوری و لازم الاجرا علیه روند فزاینده اعدامهای خودسرانه و جمعی در ایران است که ننگ بشریت معاصر در قرن بیست و یکم می باشد. سکوت و بی عملی در مقابل این اقدامات ضد بشری، مشوق این رژیم در اعدام و کشتار و به منزله همدستی با آن است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
31فروردین 1393 (20 آوریل 2014)