زوزه های هراس آلود رژیم آخوندی از تمدید ماموریت گزارشگر ویژه ملل متحد

به دنبال تمدید مإموریت احمد شهید گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران، و نقش برآب شدن تشبثات رژیم برای جلوگیری از انتخاب مجدد گزارشگر ویژه برای یک سال دیگر، رژیم آخوندی نسبت به ضربه ای که دریافت کرده آه و ناله سر داد و به هتاکی نسبت به گزارشگر ویژه سازمان ملل پرداخت.

حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در گفتگو با خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا)، در این باره گفت: احمد شهید گزارشهای کذب خود را بر اساس اطلاعات موساد و هم‌چنین مجاهدین خلق تهیه می‌کند. این گزارشگر نه تنها علیه نظام گزارشهای کذبی تهیه می‌کند بلکه آن را در شبکه‌های مختلف و کنفرانس‌ها مورد تحلیل قرار می‌دهد تا رضایت مجاهدین را فراهم کند.
رویکردهایی نظیر دروغ پردازی، تحلیل های واهی و کسب اطلاعات از مجاهدین نشان می دهد وی نه تنها گزارشگر نیست بلکه عامل صهیونیست ها و سیا است.
اگر شورای حقوق بشر سازمان ملل بی طرف بود باید ماموریت گزارشگر ویژه خود در امور ایران را به شخص دیگری واگذار می کرد. تمدید مهلت حضور احمد شهید به عنوان گزارشگر ویژه علیه جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که غرب به دنبال ادامه راه قبلی خود است.
حال که نظام پای میز مذاکرات با 1+5 است، غربی ها دنبال بهانه جویی هستند که بدین ترتیب موضوعاتی نظیر حقوق بشر را پیش کشیده و دنبال می کنند.
9فروردین 93