دیدار رئیس جمهوربرگزیده مقاومت با نخست وزیر پیشین نروژ شل ماگنه بوندویک

روز دوشنبه 5 اسفند، خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت با آقای شل ماگنه بوندویک نخست وزیر نروژ درسالهای 1997 تا 2005  در مرکز انستیتونوبل دیدار وگفتگو کرد.

در این ملاقات آقایان گیر لوندستاد، رئیس انستیوی نوبل در نروژ، گیرهارده نخست وزیر ایسلند در سالهای 2006 تا 2009 و پاتریک کندی حضور داشتند.
خانم رجوی، وضعیت وخیم حقوق بشر در ایران و بالاگرفتن موج اعدامهای وحشیانه برای ارعاب جامعه پس از روی کار آمدن آخوند روحانی، جنایت بزرگ علیه بشریت در حمله حکومت دست نشانده مالکی به اشرف و گروگانگیری و اعدام جمعی52 مجاهد بی سلاح که همگی افراد حفاظت شده بودند، حملات موشکی به لیبرتی، همدستی خامنه ای با دیکتاتوهای سوریه و عراق درکشتار مردم و تلاشهای رژیم برای دستیابی به سلاح اتمی را تشریح و تاکید کرد : فاشیسم دینی حاکم برایران، امروز به کانون بنیادگرایی و تروریسم و جنگ افزوزی و تهدید اصلی صلح در منطقه و جهان تبدیل شده است.
خانم رجوی برخواستهای مبرم مقاومت ایران برای اقدمات فوری جامعه جهانی به منظور توقف اعدامها درایران و تأمین امنیت و سلامت مجاهدان اشرفی در زندان لیبرتی و آزادی گروگانها تأکید کرد.  
دراین ملاقات، آقایان بوندویک،گیر لوندستاد، گیر هارده و پاتریک کندی، گسترش اعدامها در ایران و تشدید مداخلات جنایتکارانه حکومت آخوندها در منطقه و توطئه ها وجنایات این رژیم علیه پناهندگان و افراد حفاظت شده در اشرف و لیبرتی را محکوم، و بر لزوم پایان یافتن این وضعیت و تغییردرایران توسط مردم و مقاومت ایران تاکید کردند.
نروژ – اسلو –24فوریه2014