کنوانسیون جوامع ایرانیان برای دموکراسی وکابوس رژیم ولایت فقیه از سرنگونی

تلویزیون حکومتی: «هدف این نشست براندازی و تغییر نظام با حمایت آمریکائیها»
زوزه های پرحسرت شکست استبداد دینی دررسانه های زنجیره یی رژیم:
برنارد کوشنر وزیر امور خارجه سابق فرانسه: تروریست نامیدن مجاهدین را تحلیلی غلط خواند و از آنها پوزش خواست
«وزیر امور خارجه سابق فرانسه افزود: چگونه می توان تحمل کرد که این نمایندگان قلابی آسمان نمایندگان حقیقی زمین را سرکوب کنند»
«کوشنر خطاب به مریم رجوی افزود: شما افکار عمومی مردم ایران را نمایندگی می کنید و ما هم از شما حمایت می کنیم»

ده روز پس از برگزاری کنوانسیون جوامع ایرانیان درپاریس، تلویزیون حکومتی و رسانه های رژیم وحشت ولی فقیه ارتجاع از سرنگونی و تغییر نظام و هم چنین حسرت پرسوز و غیظ آخوندها را از درهم شکستن برچسب ننگین تروریستی و برباد رفتن بزرگترین توطئه رژیم  برای سرکوب مقاومت و جلب حمایتهای استعماری به نمایش گذاشتند. فرهنگ لمپنی – آخوندی،  بازتابی ازهمین ترس و وحشت و غیظ وکین رژیم است.   
تلویزیون رژیم:

شب نشینی نمایندگان آمریکا و اروپا با منافقین در پاریس
پدر خوانده به‌دنبال تغییر نظام در ایران
در منطقه تجاری لادفانس در حاشیه پاریس
میزبان ته مانده‌های گروهک تروریستی مجاهدین و دعوت شدگان هم برای سخنرانی هم نشینان دائمی این گروهک از آمریکا جان بولتون، فرانسیس تانزند و پاتریک کندی از اتحادیه اروپا استیونسون و از فرانسه هم برنارد کوشنر
هدف این نشست براندازی و تغییر نظام با حمایت آمریکائیها
جان بولتون: این به‌طور خاص موجب خوشنودی من است که امروز تحت شعار تغییر حکومت ایران در میان شما باشم، مدت زیادی است که من معتقدم سیاست آمریکا نباید مذاکره با نظام ایران باشد بلکه باید سرنگونی این حکومت را دنبال کند.
در سیاست آمریکائیها گروهک تروریستی منافقین دیگر یک گروه تروریستی محسوب نمی‌شود چون آمریکا نام آنها را از فهرست سیاه خود خارج کرده این گروهک در چنین فضایی با حمایت غربیها همواره تلاش می‌کند برای بهبود چهره تروریستی خود با ترفندهای خاص افراد اجیر شده را از کشورهای مختلف دعوت کند تا سخنرانان غربی را به هیجان بیاورد.
گزارشگر (در پاریس): حال و روز فرقه منافقین که برکسی پوشیده نیست اما این وسط بالاخره ما نفهمیدیم غربیها
به‌ویژه آمریکائیها مشغول مبارزه با تروریست هستند و یا مشغول حمایت از تروریستند.
درهمین حال، رسانه های زنجیره یی رژیم با درج یک مطلب واحد وکلیشه یی که حسب المعمول از بیت العنکبوت خامنه ای و ازطریق شورای عالی امنیت نظام  بخشنامه می شود، با غیظ وسوز بسیار نوشتند:
برنارد کوشنر وزیر امور خارجه سابق فرانسه : تروریست نامیدن منافقین را تحلیلی غلط خواند
و از این گروهک پوزش خواست
واحد مرکزی خبر به نقل از سیمای آزادی نوشت؛ برنارد کوشنر در کنوانسیون «جوامع ایرانیان برای دموکراسی» که نوزدهم بهمن باحضور مریم رجوی و اعضای برجسته این گروه در پاریس برگزار شد ، در ابتدای سخنانش گفت خانم رجوی ، من شما را بسیار تحسین می کنم. سرسختی و شجاعتتان ، شفافیت بیانات شما، قدرت مبارزه ای که این همه سال آن را به پیش می برید ، من را سرشار از ستودن می کند.
وی افزود من چیزهای زیادی شنیدم. چیزهای بسیار جالب که از پافشاری شما به ادامه مبارزه برای آزادی کشورتان گواهی می دهند. من همچنین داستان های تحسین برانگیزی از مبارزات انجمن هایی که این کنوانسیون فوق العاده را تشکیل می دهند، شنیدم به این شکل که نشان می دهد جامعه تبعیدی ایرانیان، مردمی را که در داخل کشور هستند فراموش نکرده است. به عکس، در کنار زندگی حرفه ای و خانوادگی ، همان گونه که ذکر شد همزمان با کار در کشوری که انتخاب کرده اند ، جایی که سرنوشت آن ها را به آن جا آورده اند ، مبارزه برای آزادی کشور ، همه روزه به دست افرادی که در این جا هستند به پیش برده می شود و من با هیجان بسیار به آن ها گوش دادم.
وزیر امور خارجه فرانسه در سال های (۲۰۰۷ - ۲۰۱۰) در ادامه افزود من همچنین خانم رجوی و مجاهدین خلق را تحسین می کنم که موفق شدند افرادی را که افکار متفاوتی دارند روی یک تریبون گردهم آوردند. بازیکنان شطرنج سیاسی در طیف چپ و راست هستند اما بر روی انتقاد اساسی از آن چه که اکنون رژیم ایران نام دارد به توافق می رسند.
کوشنر خطاب به مریم رجوی افزود شما افکار عمومی مردم ایران را نمایندگی می کنید و ما هم از شما حمایت می کنیم.
کوشنر همچنین تاکید کرد پیشنهاد پذیرفتن ساکنان لیبرتی نه فقط باید از سوی ایالات متحده بلکه باید از سوی اروپا نیز داده شود که این موضوع ، حمایت از مبارزه شما را به زیبایی اثبات خواهد کرد بسیار زیبا ولی چرا این مبارزه تا این حد به ما ربط دارد؟ زیرا مدت ها است که فرانسه درک کرده که در جریان مبارزه و دشواری های تاریخ فرانسه ، یک بار برای همیشه، دین را از سیاست ملی جدا کرده است. آمیختن این ها یک عقب ماندگی شگفت انگیز و فکری قرون وسطایی است که در این حکومت اسلامی شاهد هستیم.
عرضه افکار قرون وسطایی در کشور ما که کشوری است مدرن و سرزنده، دردآور است برای همه کسانی که فکر می کنند در پشت این ظاهر دین‌سالار که حتی آسمان را نیز برای کسانی که به آن باور دارند نمایندگی نمی کند، این رژیم چیزی به جز سرکوب را نمایندگی نمی کند.
این کارگزاران سرکوب، کسانی هستند که مطلقا هیچ تفکر الهی خاصی ندارند. آن ها هستند تا به مردم دهنه بزنند و دهنه می زنند. شکنجه می کنند و می کشند.
وزیر امور خارجه سابق فرانسه افزود چگونه می توان این را تحمل کرد با وجود دشواری های منطقه و احتیاطی که باید به خرج داد. چگونه می توان تحمل کرد که این نمایندگان قلابی آسمان، نمایندگان حقیقی زمین را سرکوب کنند.