اعلام تظاهرات سراسری در شهرهای ایران

فراخوان به تجمع اعتراضی در خوزستان، اصفهان و گچساران

مردم شهرهای مختلف خوزستان، اصفهان و گچساران روز شنبه 26بهمن در اعتراض به توهین رژیم آخوندی به هموطنان بختیاری در مقابل رادیو و تلویزیون رژیم تجمع کردند. همچنین عشایر بختیاری روز شنبه 26بهمن را به عنوان ” روز خشم “ در شهرهای اهواز، شهرکرد، اصفهان و گچساران اعلام کردند.
اعلام تظاهرات هموطنان لر بختیاری بر علیه صدا و سیمای رژیم آخوندی/فراخوان به تظاهرات در مقابل رادیو و تلویزیون رژیم در تهران
هموطنان لر بختیاری در تهران در اعتراض به پخش سریال ضد ملی میهنی تلویزیون رژیم آخوندی برای تجمع اعتراضی در مقابل این ارگان ضدملی فراخوان دادند. این تظاهرات روز دوشنبه 28بهمن ساعت 4 بعدازظهر برگزار می شود.
گزارشات تکمیلی تظاهرات هموطنان دلیر بختیاری در شهرهای ایران در اعتراض به سیمای منفور آخوندی
جمعه 25بهمن، شهرهای دزفول ،مسجدسلیمان، لالی و فارسان شهرکرد، اندیمشک ،ایذه ،اردکان، شاهد تظاهرات خشمگینانهٴ دهها هزار تن از هموطنان دلیر لر و بختیاری در اعتراض به صدای و سیمای منفور آخوندی بود. در لالی، مردم غیور رژیم را به قیام مسلحانه تهدید کردند.

فارسان:
بیش از 2000 نفر از مردم فارسان شهر کرد از ساعت 8 صبح در مرکز شهر فارسان یک تجمع اعتراضی برپا کردند. تظاهر کنندگان خشمگین و در اعتراض به اهانت سیمای منحوس آخوندی از جمله شعار می دادند:
- ما بختیاری هستیم، نژاد کوروش هستیم
- ضرغامی ، استعفا استعفا
- توهین به بختیاری محکوم باید گردد
- توهین به بختیاری توهین به آریایی
- توهین به بختیاری توهین به هر ایرانی
بنا به گزارش رسیده، مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی و پیوستن امواج تظاهر کنندگان به یکدیگر، عصر روز جمعه، ورودی شهرکرد از سمت فارسان را بستند تا مانع ورود تظاهر کنندگان به شهرکرد شوند.
اما به رغم محدودیتهای ایجاد شده بعدازظهر جمعه مردم شهر فارسان جهت ادامه اعتراضات خود در حسینیه شهر تجمع کردند و خواستار برکناری ضرغامی و سایر دست اندرکاران این سریال اهانت آمیز «سرزمین کهن» شدند.


مسجد سلیمان:
بیش از 5000 تن از مردم مسجد سلیمان  صبح امروز دست به تجمع و تظاهرات زدند و علیه رئیس رادیو و تلویزیون آخوندی و کارگزاران آن شعار دادند.
تظاهر کنندگان از جمله شعار می دادند:
مرگ بر ضرغامی
بختیاری می میرد ذلت نمی پذیرد.


لالی:
جمع بزرگی  از مردم لالی در استان خوزستان دست به تظاهرات زدند. تظاهر کنندگان در شعارهای خود از جمله رژیم را به قیام مسلحانه تهدید می کردند. آنها شعار می دادند:
- نگذارید تفنگهایمان را در بیاوریم
- ضرغامی باید برکنار شود
رضایی خجالت خجالت
دزفول:
در دزفول مردم با  سنگ اقدام به حمله به نمایش نماز جمعه رژیم کردند و درعین حال شعارهایی علیه دیکتاتور نیز میدادند و شیشه های خودروها و ادارات دولتی را شکستند و شعار مرگ بر روحانی و مرگ بر خامنه ای سر دادند.


جوانان دلیر بختیاری با پرتاب سنگ به فرمانده نیروی انتظامی بهترین جواب دندان شکن را به او دادند که منجر به جراحت صورت و شکستن دندانهای جلویی این عامل سرکوب شد


اندیمشک و ایذه:
در اندیمشک و ایذه هزاران تن از مردم با پلاکاردهایی که روی آن  نوشته شده بودند: اهانت و تحقیر قوم بختیاری را تحمل نمی کنیم و این اهانت نابخشودنی است اعتراض خود را ابراز کردند.