مقر مرکزی مقاومت ایران در فرانسه: بیانیه حمایت14000شهردار و منتخب فرانسه از مقاومت ایران

در یک جلسه در مقر مرکزی مقاومت ایران در فرانسه اعلام شد: بیانیه حمایت14000 شهردار و منتخب فرانسه از مقاومت ایران
بیانیه به توقف اعدامها در ایران، آزادی فوری 7  گروگان اشرفی و تامین حفاظت کمپ لیبرتی فرا می خواند
مریم رجوی: عقب نشینی هسته یی رژیم ملاها سرنگونی آن را تسریع خواهد کرد

روز یکشنبه 29دیماه (19ژانویه) در مراسمی در مقر مرکزی مقاومت ایران، حمایت 14000 شهردار و منتخب از شهرهای مختلف فرانسه از مقاومت ایران اعلام شد. شماری از این شهرداران و منتخبان که در این مراسم حضور داشتند حمایت منتخبان مردم فرانسه را به خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران اهدا کردند.
موریس بوسکاور،رئیس کمیته شهرداران در دفاع از اشرف اعلام کرد در میان منتخبانی که حمایت خود را از مقاومت اعلام کرده اند، 15 رئیس منطقه، 50 رئیس شورای استان، 306 نماینده، 98 نماینده سابق، 122 سناتور و 22 سناتور سابق به چشم می‌خورند.
بیانیه منتخبان فرانسوی ضمن اشاره به تشدید نقض حقوق بشر در ایران بعد از روی کار آمدن روحانی  تأکید می کند نقض حقوق بشر در ایران و دخالتهای جنگ افروزانه رژیم در منطقه در کنار برنامه اتمیش موجب نگرانی عمیق منتخبان مردم فرانسه است. اموری که باید جزو نگرانی های اصلی جامعه بین المللی قرار گیرد.  
بیانیه امضا شده توسط 14000شهردار و منتخب مردم فرانسه ضمن محکوم کردن حمله اول سپتامبر نیروهای عراقی به کمپ اشرف که به دستور حکومت ایران صورت گرفت، هرگونه سکوت و بی عملی در قبال این جنایت را زمینه ساز جنایت های بیشتر خوانده است.
امضاکنندگانبیانیه دولت فرانسه، اتحادیه اروپا و ملل متحد را به اقدام فوری برای توقف اعدامهای جمعی و خودسرانه در ایران، آزادی فوری 7 گروگان اشرفی، تحقیقات فوری از سوی ملل متحد دربارة  قتل عام اول سپتامبر در کمپ اشرف، تامین حفاظت 3000 تن از اعضای اپوزیسیون ایرانی در کمپ لیبرتی فراخوانده اند.
خانم رجوی ضمن اشاره به عقب نشینی ملایان از سه دهه برنامه مخفی اتمی خود، تاکید کرد که غرب در مذاکرات اتمی و در اجرای توافقنامه ژنو نباید سیاست ضعیفی را در قبال ملایان در پیش گیرد. بلکه باید آنها را وادار کند که تمام سایتهای هسته‌یی خود را برای همیشه تعطیل کنند. او با تقبیح چشم پوشیدن غرب به افزایش بی سابقه سرکوب توسط  دولت ”مدره“ آخوند روحانی، رئیس جمهور ملایان گفت: غرب نباید به بهانه مذاکرات اتمی، آزادی و حقوق بشر و مقاومت ایران را نادیده بگیرد. دولتهای‌ غرب نباید از جیب مردم ایران بهای روابط خود با دیکتاتوری مذهبی را بپردازند.
خانم رجوی قتل عام اول سپتامبر ساکنان اشرف و حملات پیاپی موشکی به کمپ لیبرتی در عراق را مبین وحشت نظام ولایت فقیه از پیوند خوردن مقاومت سازمان یافته با اعتراضات مردمی خواند و سازمان ملل و دولت های امریکا و فرانسه را به قاطعیت و تلاش برای حل بحران انسانی در لیبرتی فراخواند. وی افزود: فرانسه این توانایی را دارد که این موضوع را به شورای امنیت ببرد. هم‌چنین می‌تواند خواستار آن شود که تا ساکنان لیبرتی تا زمان انتقال، مورد حفاظت بین‌المللی قرار گیرند و یک تحقیق مستقل درباره قتل عام اول سپتامبر در اشرف صورت گیرد.
در این جلسه شماری از شهرداران و منتخبان فرانسه از جمله ژان پیر بکه، شهردار اورسوراواز و عضو شورای استان والدواز، ژان پیر مولر، موریس بوسکاور، کری گیر، ژاک فت، ژیلبر مارساک، کلود روبر، پاسکال دوکن. و همچنین شخصیت هایی چون دومینیک لوفور نماینده مجلس ملی فرانسه، اسقف ژاک گایو، خانم آن ماری لیزن، رئیس افتخاری سابق سنای بلژیک، ژیل پاروئل، رئیس سابق کانون وکلای استان والدواز و ریموند تنتر، عضو سابق شورای امنیت ملی آمریکا.سخنرانی کردند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
29دی1392 (19ژانویه2014)