زهرخوران اتمی، جنگ گرگها در مجلس ارتجاع: تعطیلی نطنز و فُردو و اراک در مقابل 8 قسط از پول خودمان

باند خامنه‌ای در مجلس ارتجاع: دلیل  پنهان کاری دولت و تیم مذاکره کننده معلوم نیست. تعطیلی نطنز و فُردو و اراک در مقابل 8 قسط از پول خودمان که گویا می خواهند مستمری بدهند. کجای این، تدبیر و توان دیپلماسی است؟

یک مهره خامنه‌ای در مجلس ارتجاع عدم انتشار متن توافقنامه ژنو توسط کابینه آخوند روحانی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: کاش دولت به اندازه آمریکایی‌ها که به مردم و سنای خود اطمینان دارند به مردم و مجلس ایران اطمینان داشت. تیم مذاکره کننده توافق نامه اجرایی را برای مردم و مجلس محرمانه می‌داند ولی طرف آمریکایی، هم این را با سنای خود در میان می گذارد و هم آن را منتشر می‌کند که نشان از اعتماد آنها به مردم و مجلس خود است. ... دلیل این پنهان کاری از طرف دولت و تیم مذاکره کننده معلوم نیست، دلیل این نامحرمی مردم چیست؟
آیا سرنوشت و اقتدار نظام را با توافقی که دو طرف برداشت‌‌های متفاوت دارند گره می‌زنید؟
کجای این، تدبیر و توان دیپلماسی است؟
تعطیلی نطنز و فُردو و اراک در مقابل  8 قسط از پول‌های خودمان که گویا می‌خواهند مستمری بدهند را در توافق تفسیرپذیر مطرح می‌کنید؟
آیا بازرسی‌های گسترده و سرزده روزانه در همه بخش‌ها، چیزی از صنعت راهبردی هسته‌ای ما باقی می‌گذارد، آن هم بازرسی‌های تفسیرپذیر که می‌تواند پرونده ما را تا مدتی طولانی بلکه برای همیشه در نزد آژانس باز بگذارد. بازرسی‌هایی که بسیاری از تامین کنندگان تجهیزات و ابزارآلات هسته‌ای را زیر نظر می‌گیرد و همه امنیت همه عوامل و دست اندرکاران هسته‌ای به مخاطره می‌افتد؟
خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس:  28دی92 

سرمقاله ارگان سپاه پاسداران: چرا با وجود ولی‌فقیه، در میان پیروان و طرفداران اختلافات و تنش‌ها وجود دارد؟
سؤال این است چرا با وجود ولی فقیه با وجود امام و رهبری، در میان پیروان، وفاداران، طرفداران و به عبارت دیگر در میان امت امام و رهبری، اختلافات و تنش‌ها وجود دارد؟ همه نیروهای جامعه اسلامی اعم از احزاب، گروه‌ها و اشخاص سیاسی، از ولایت، از امام و رهبری دم می‌زنند، لکن از آن وحدت و انسجام میان آنان نه تنها خبری نیست، بلکه در مواقعی، نوعی صف‌آرایی نسبت به یکدیگر از ناحیه آنان مشاهده می‌شود. ... بسیاری از جریان‌های سیاسی، گروه‌ها، اشخاص و به ویژه مسئولان حکومتی در سخن، از ولایت و رهبری سخن می‌گویند، لکن در عمل به گونه‌ای دیگر هستند. دلیل این نوع رفتار تمسک به متشابهات از کلام رهبری است، در حالی که باید این متشابهات را به محکمات ارجاع داد و براساس آن محکمات عمل کرد.
روزنامه سپاه پاسداران، جوان 28دی92 

خبرگزاری سپاه پاسداران: دایره درخواست‌های آژانس تا کجا توسعه پیدا خواهد کرد آیا به طرح سوالات و ابهامات جدید خواهد انجامید؟
خبرگزاری سپاه پاسداران درباره ترس و نگرانی رژیم آخوندی از اجرای توافقنامه ژنو می نویسد:
مقام های ایرانی اعلام کرده‌اند بازرسان آژانس روز 29 دی وارد تهران خواهند شد تا روند را راستی آزمایی کنند. منابع غربی از جمله خبرگزاری رویترز اعلام کرده‌اند آژانس قصد دارد به منظور راستی آزمایی تعهدات ایران طبق توافق ژنو یک دفتر دائمی در ایران تاسیس کند. این در حالی است که برخی کارشناسان در تهران ابراز نگرانی کرده‌اند که احتمال دارد شورای حکام در این جلسه قطعنامه‌ای صادر کند که تعهدات داوطبانه توافق ژنو را تبدیل به تعهدات الزام آورد در مقابل آژانس نماید. این اتفاقی است که در مذاکرات سال های 82-84 رخ داده است. در همین چارچوب بازرسان آژانس روز 9 بهمن از معدن گچین در بندرعباس بازدید خواهند کرد.
دایره درخواست‌های آژانس تا کجا توسعه پیدا خواهد کرد و آیا همکاری های جدید روند حل پرونده را تسریع می کند یا اینکه به طرح سوالات و ابهامات جدید خواهد انجامید.
خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس 28دی92