اعتصاب غذای صد روزه تجلی گاه نبرد ملت ایران برای آزادی

صدمین روز کارزار برای آزادی گروگانهای اشرف و تأمین حفاظت مجاهدان لیبرتی همچنان با صلابت به پیش می رود.

در اثر مبارزه و پایداری مجاهدین و یارانشان، و به یمن تلاشهای رئیس جمهور برگزیده مقاومت، موضوع این کارزار به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است و شراره های آن ایران و چهارگوشه دنیا را فرا گرفته است. مضمون این کارزار بزرگ و اعتصاب غذا و تحصن های اشرفی ها و اشرف نشانها در سخنان رئیس جمهور برگزیده مقاومت در کنفرانس بین المللی پاریس چنین طنین انداخت:
” در این صد روز این زنان و مردان از خود گذشته، در زندان لیبرتی یا در میدانها و خیابانهای ژنو، لندن، اوتاوا، ملبورن، رم، استکلهم و واشنگتن  از طاقت خود شعله های رزم برافروختند. در این صد روز نبرد ملت ایران برای آزادی در قله آگاهی و انتخاب و فداکاریش، در اعتصاب جانکاه آنها تجلی یافته است. آنها نشان دادند که در برابر شقاوت و سرکوب، هر میزان که باشد، نه تنها تسلیم نشده و از میدان خارج نمی شوند، بلکه برعکس سلاح جدیدی در برابر دشمن بکار می گیرند و مقاومت و آزادی را به پیش می برند. درود بر همه آنها .
در صد روز گذشته شمع های فروزان مقاومت ایران، این چنین شعله های مقاومت یک خلق در زنجیر و سرکوب شده را برافروختند. در صدمین روز نبرد و اعتصاب غذای اعضای این مقاومت باید گفت: حقوق بشر در معنای حقیقی و در نقطه کمالش در نبرد انسانهایی زنده و جوشان است که فراتر از جانبازی به مبارزه ای بی چشمداشت و به مقاومت به هر قیمت، قیام کرده اند.

آلمان - برلین

سوئیس - ژنو

ایتالیا - رم


کانادا - اتاوا

کانادا-تورنتو

فنلاند - هلسینکی

دانمارک - کپنهاگ

نروژ-اسلو