حرکت های اعتراضی در شهرهای میهن

ـ  اقشار مختلف مردم در شهرهای بانه، سنندج و سلماس روز پنجشنبه 23 آبان بر مزار شهدای اخیر شیرکو معارفی، حبیب الله گلپری پور و رضا اسماعیلی حاضر شده و با نثار دسته های گل  یاد آنان را گرامی داشتند. آنان خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم آخوندی و اعدام فرزندان دلیر کردستان ابراز کردند.

ـ جمعی از مادران جانباختگان کردستان روز پنجشنبه 23 آبانماه با حضور در منزل شهید شیرکو معارفی در بانه یاد او را گرامی داشتند. در این مراسم اشعار و متونی در تجلیل از شهدای ازادی خوانده شد. در پایان مراسم، مادران با تمامی شهیدان راه آزادی ایران تجدید عهد و پیمان کردند.

ـ  مادران شهدای قیام سال 88 در روز عاشورای حسینی (پنجشنبه 23 آبان 92) برای زیارت مزار این شهیدان در بهشت زهرا تجمع کردند. قطعه 257 بهشت زهرا پر از ماموران اطلاعاتی و امنیتی رژیم آخوندی بود. ماموران اجازه رفتن مادران بر سر مزار شهید نداآقاسلطان را ندادند. بدنبال این اقدام ضد انسانی، خواهر شهید مصطفی کریم بیگی با  صدای بلند به ماموران رژیم آخوندی اعتراض کرد و  گفت شما برادرم را روز عاشورا کشتید.  
ماموران رژیم آّخوندی در برابر خشم جمعیت مجبور به عقب نشینی شدند.

ـ  بنا به خبر دیگری جمعی از مادران شهدای قیام سراسری 88 و (مادران پارک لاله) روز پنجشنبه 23 آبان 92 مصادف با عاشورای حسینی بر مزار شهید مصطفی کریم بیگی در شهریار کرج جمع شدند و یاد این شهید و تمامی شهدای راه آزادی را گرامی داشتند.

- به رغم حضور گسترده مأموران اطلاعاتی و امنیتی و مزدوران لباس شخصی، عصر روز عاشورا 23 آبان مراسم اولین سالگرد شهید کرامت زارعیان در مزار این شهید در جهرم برگزار شد. مزدوران با پخش صداهای اضافی تلاش می کردند مراسم و سخنرانیها را مختل کنند. کرامت الله زارعیان دانشجوی دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران بود که توسط مأموران اطلاعات آخوندی ربوده شد و در  زیر شکنجه به شهادت رسید.

- گروهی ازجوانان در منطقه کن تهران روز چهارشنبه 22 آبان با مزدوران بسیجی که مانع عزاداری آنها شدند، درگیر شدند. تعدادی از این جوانان در سال 88  یا قیامهای بعدی بازداشت شده و سپس ازاد شده بودند. در این درگیری جوانان مزدوران بسیجی را از محل عزاداری فراری دادند.

ـ  کارگران اخراجی شرکت راهسازی جهاد نصر کرمانشاه روز شنبه 25 آبان در اعتراض به اخراج از شرکت تجمع کردند و خواستار بازگشت به سر کار شدند.

-گروهی ازمتقاضیان مسکن موسوم به مهر، در مقابل دفتر این شرکت دراسلام آباد تجمع کردند و به اخاذی و چپاول عوامل رژیم آخوندی و تحویل نداده خانه هایشان اعتراض کردند.

جمعی از مردم و رانندگان خودروها در اصفهان روز جمعه 24 آبان در اعتراض به نبود سیستمی برای پارک خودروها در مقابل اداره راهنمایی و رانندگی تجمع کردند.  

ـ مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی روز چهارشنبه 22 آبان در خیابان تختی شهر سقز به خانه های مردم یورش بردند و اقدام به جمع آوری بشقابهای ماهواره کردند. این اقدام سرکوبگرانه با اعتراض مردم روبرو شد.