پیام یک روحانی از زندان به مجاهدین

بسم الوَدود المُستَعان
بسم ربّ‌ الصدیقین والمجاهدین  
شما حج ما، قربانیان ما و فداییان ما هستید

به مسلمانانی که در این ایام فرخنده از سراسر جهان به زیارت خانه خدا می روند و دور کعبه طواف می کنند، مسیر میان صفا و مروه را می پیمایند، در عرفات توقف می کنند و بعد از منا به رمی شیطان می پردازند و سرانجام برای تقرب به خدا قربانی می کنند.
 آری این ندای حق است که به پیامبر می فرماید: "مسلمانان سراسر جهان را به برگزاری مراسم حج فرا بخوان". حجی که بنیانگذار آن ابراهیم خلیل است.
در دوران خاتم انبیاء محمد(ص)، مردم بعد از اجرای مراسم حج به توبه از گناهان و تلاش برای مقبولیت اعماشان می پرداختند و وجود خود را مثل نخستین روز تولد پاک می ساختند. بدون گناه اما با اجر و نیکی حج. و بدین ترتیب پنجمین ستون اعتقادی اسلام را برگزار می کردند.
ای مسلمانان بدانید که خداوند، در کنار فریضهء حج، به یک فریضهء بزرگ دیگر نیز فراخوانده است و آن جهاد در راه اوست. جهاد در راه مردم و میهن بر علیه ستمگران و تبهکاران. "کسانی که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جان هایشان جهاد کردند جایگاهی والا نزد خداوند دارند و اینان رستگاران هستند" .
آری جهاد در راه خلق و میهن علیه ستمگران امری واجب است و فضیلتی بسیار بزرگ دارد و خداوند به آن پاداش نیکو میدهد" فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهدینَ عَلَی الْقَاعدینَ أَجْراً عَظیما."
زیرا مجاهدین خلق اصل و مبنا، جوهر و تاریخ، حال و آیندهء حقیقی ایران هستند.
مجاهدین در برابر ستمگران و تبهکارانی که کشور و مردم ایران را به فقر و زندان و قتل و سرقت و تخریب دچار ساخته اند قد برافراشته اند.
آنها به ندای جهاد واجب در راه وطن آری گفته اند و در صحنهء فدا و جهاد و جان نثاری در راه عزت و افتخار ایران حاضر شده اند.
پس ای مسلمانان بسوی اشرف و لیبرتی حج کنید و در مسیر اشرف و لیبرتی طواف و رهنوردی کنید و در عرفات اشرف و لیبرتی توقف کنید و به شیطان بزرگ خمینی نه بگویید و نظام او را تا ساقط شدنش رمی کنید و بر روح خمینی لعنت بفرستید و مجدداً به شیطان جایگزین او خامنه ای، نه بگویید. به سوی او سنگ نه و نفرت پرتاب کنید و بر این قاتل ملت ایران فریاد ننگ و نفرین سردهید و سومین شیطان یعنی نطام ولایت فقیه و تمام مزدوران و مشتریانش، بویژه قاتل مجرم مالکی و نصرالله و اسد را رمی کنید.
همصدا با مجاهدین خلق، فریاد برآورید که "خداوندا از خمینی و خامنه ای و همدستان ستمکارش انتقام بگیر"
در دهم شهریور، خداوند ستارگان تابناکی از مجاهدین را به ضیافت خویش فراخواند و بسوی اشرف که حج افتخار، و سربلندی و شهادت و پیروزی است برد.
آنها دور کعبهء شرافت ایران طواف کردند و بسوی نگاهبانی از خلق ایران راه سپردند و در برابر تبهکاران ایستادگی کردند و تسلیم نشدند.
اشرفی ها پرچم پرافتخار مقتدای خود امام حسین را برافراشتند و بر خامنه ای خروشیدند که: "هیهات مناالذلة"

آنها جان خود در قربانگاه حق و آزادی فدای مردم ایران کردند و خداوند عزو وجل آنان را انتخاب کرد تا به تبهکاری خامنه ای علیه ایران و خلق آن گواهی بدهند
آنان را در زمره یاران سیدالشهداء امام حسین علیه السلام گرامی داشت و پاداش حج و جهاد و هجرت بخشید و پایان زندگی دنیوی شان را با شهادت و پیروزی و محشور شدن با امام حسین رقم زد.
در اربعین شهدای حج اشرف خطاب به آن شهیدان والامقام می گوییم:
عزت جاودانه و کرامت ابدی بر شما مبارک باد.
شما حج ما، قربانیان ما و فداییان ما هستید. "پاکیزه و پاک کننده است خاکی که شما در آن مدفون شوید" پس ای کاش ما هم با شما بودیم و رستگار می شدیم.
سلام بر شهیدان اشرف در بهشت جاویدان، آنجا که شکوه آن توصیف ناپذیر است.
با آن شهیدان بیگناه افتخار آفرین، تجدید پیمان می کنیم و سوگند می خوریم که به عهد خود وفادار خواهیم بود و راه شما را ادامه خواهیم داد و پیرو رهنمودهای رهبرمان برادر مسعود و خواهر مریم خواهیم بود.
به خامنه ای جنایتکار می گوییم که ما در سخت ترین شرایط هم، مبارزه علیه تو را ترک نخواهیم کرد و به این پیکار تا شهادتمان یا هلاکت تو و سقوط حکومتت ادامه خواهیم داد.
(امضا – محفوظ).