نامه افشاگرانه آقای منصورلوایی در باره توطئه رذیلانه وزارت منفور اطلاعات

آقای منصور لوایی از اعضای شورای ملی مقاومت ایران طی نامه ای به دبیرخانه شورا یک توطئه رذیلانه وزارت اطلاعات را افشا کرده است. در زیر متن این نامه از نظر خوانندگان گرامی میگذرد:

دبیر خانه شورای ملی مقاومت ایران
مایلم یک تلاش رذیلانه وزارت بدنام اطلاعات علیه شخص خودم و علیه مقاومت ایران را به اطلاع شما و از طریق شما به اطلاع عموم برسانم، شاید تجربه اش برای همه هموطنان و هوشیاری عمومی مفید باشد:
اخیرا فرد ناشناسی با من تماس گرفت که خود را از طرف دبیرخانه شورا معرفی میکرد. وقتی اسم او را پرسیدم گفت بدلیل امنیتی نام خود را ذکر نمیکند؛ او گفت میخواستم به اطلاع شما( منصور لوایی) برسانم که علاوه بر دو نفری که قبلا در آلبانی بخاطر طرحهای تروریستی دستگیر شده بودند؛ اخیرا ده نفر دیگر نیز در آّلبانی بازداشت شده اند که یکی از آنها با اسم منصور لوایی و با تلفن همراهی با همین اسم شناخته شده است. وی افزود ما از وکلا خواسته ایم که اگر خواستند اسم شما را ذکر کنند فقط به ( م – ل) اکتفا کنند و اسم شما را ذکر نکنند. این فرد همچنین به من گفت چون شماره شما تحت کنترل میباشد شما با دبیرخانه تماس نگیرید و سفر هم نکنید چون امکان دارد در سفرهایتان در اروپا و شاید در آمریکا هم بازداشت و تحت بازجویی قرار گیرید؛. وی افزود در آینده مجددا با شما تماس گرفته و توضیحات و نتیجه را توضیح خواهیم داد.
این تماس بسیار عجیب و مشکوک بود و در تماس با دبیر ارشد و دیگر مسئولان دبیرخانه مطمئن شدم که تماسی از جانب دبیرخانه در کار نبوده و فردی که با من تماس گرفته یک عامل وزارت اطلاعات بوده و این تماس تماما توسط وزارت اطلاعات طراحی شده بوده است. بخصوص که قبل از این تماس نخست وزیر آلبانی از یک طرح تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی پرده برداشته بود و روز بعد از آن کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورا در اطلاعیه ای جزییات بیشتری از  اقدامات تروریستی وزارت اطلاعات و نیروی قدس علیه مقاومت را در کشورهای مختلف از جمله در آلبانی و آمریکا و آلمان افشا کرد.
اطلاعات آخوندها با این طرحها و سناریوهای مسخره و احمقانه دو هدف دارد، از یک سو بخیال خودش تلاش میکند با ایجاد یک پرده دود و پخش اطلاعات دروغ و گمراه کننده از کشف جزییات طرحهای تروریستی خود جلوگیری کند و از سوی دیگر مذبوحانه تلاش میکند در میان اعضا و هواداران مقاومت ترس و رعب و وحشت ایجاد کند. این همان هدفی است که در داخل کشور با دستگیری و زندان و شکنجه پیش می برد.
این اولین بار نیست که رژیم با این گونه توطئه ها برای اعضا و هوادران مقاومت دام پهن میکند اما پس از قیام قهرمانانه مردم، نیاز آخوندها به این صحنه پردازیها و توطئة ها بسیار بیشتر شده است. اما من مانند تک تک اعضا و هواداران این مقاومت به خامنه ای و وزارت اطلاعات این مافیای ترور و شکنجه و اعدام میگویم این توطئه ها تنها عزم و اراده من و ما را برای مبارزه با فاشیسم دینی و سرنگونی این رژیم جنایتکار و پای فشاری بر خطوط و مرز بندیهای شورای ملی مقاومت جزم تر میکند.
به عنوان یک عضو شورای ملی مقاومت و یک سرباز آزادی میهن از همه هموطنان در خارج کشور میخواهم با مرزبندی هرچه قاطع تر با رژیم ضد بشری ولایت فقیه و با هوشیاری هر چه بیشتر اجازه ندهید ماموران و مزدوران نظام ولایت فقیه در خارج کشور به اهداف شومشان جامه عمل بپوشانند. هر کجا که با چنین توطئه هایی بر خورد میکنید یا از آن مطلع میشوید، شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین را در جریان قرار دهید و با افشای آنها اجازه ندهید آخوندهای آدمکش و ایادی آنها از فضای موجود در خارج کشور سوء استفاده کنند.

با تقدیم بهترین آرزوها برای مبارزان راه َآزادی ملت ایران ؛ این سربلندان و آموزگاران ما
منصور لوایی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ برابر با ۲۹ آوریل ۲۰۱۸