موشک‌باران لیبرتی - آدرس دشمن اصلی ولی فقیه

ولی فقیه طلسم شکسته با شلیک ۵۰ موشک بر سر ساکنان بی‌دفاع و بی‌سلاح زندان لیبرتی یکبار دیگر به تمامی طرف‌های داخلی و خارجی به‌درستی آدرس دشمن اصلی نظام آخوندی را نشان داد.

سخن از رژیمی غرق در بحران‌های داخلی، منطقه‌ای وبین‌المللی است که اثرات جام زهر اتمی هر روز در تاروپود پوسیده نظام اش بیشتر و بیشتر نمایان می‌شود. از «دو حاکمیتی» شدن دیکتاتوری ولی فقیه گرفته تا مجموعه بحران‌های اقتصادی، مالی، فرهنگی و نیز موج گسترده نارضایتی عمومی که اکنون خود را در اعتراضات مردم بجان آمده در اقصی نقاط میهن به نمایش می‌گذارد، به‌خوبی می‌توان به این واقعیت رسید که به نیاز مرحله‌ای ولی فقیه زهر خورده به صدور بحران، آن‌هم به خارج از مرزهای کشور تا چه میزان با سرنوست محتوم حاکمیت گره‌خورده است.

به یقین شلیک ۵۰ موشک پیامی روشن به مردم و مقاومت ایران دارد. پیامی ناشی از ضعف، هراس و بی آیندگی رژیمی که بدیل خود را در هیبت مجاهدان و اشرفیان قهرمان با خیل حمایت‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی می‌بیند. خامنه‌ای به‌خوبی می‌داند که با بودن این بدیل دمکراتیک و با بودن این حمایت‌های گسترده که تا چند روز دیگر خود را در بزرگ‌ترین همایش ایرانیان آزاده برای دمکراسی و حاکمیت مردمی در پاریس به نمایش خواهد گذاشت، هیچ آینده‌ای ندارد.
 
هم ولی فقیه طلسم شکسته و هم باند رفسنجانی – روحانی که به‌دروغ در این خارجه بر قامت ناداشته اش، لباس «مدره» دوخته اند، منفورمردم و تاریخ ایران‌زمین هستند. تاریخی مملو از رشادت‌ها برای رسیدن به آسایش و آزادی که اکنون در هیبت اشرفیان قهرمان با شعار «هیات منه ظله» تمامیت ارتجاع حاکم و حکومت ننگین آنان را به چالشی ملی و تاریخی کشیده اند.

همچنین جا دارد تا به بی‌عملی و بی‌تفاوتی سیاست مماشات در زمینه حفاظت از جان ساکنان بی‌دفاع زندان لیبرتی اشاره شود؛ زیرا بر اساس تمامی تعهدات فی‌مابین قرار بود تا نقل‌وانتقال ساکنان به یک کشور سوم، امنیت و حفاظت آنان تضمین گردد. حال بعد از تمامی موشک‌باران‌ها و به‌ویژه دو موشک‌باران آخرین که به شهادت ۲۴ تن و زخمی شدن صدها تن از مجاهدان آزادی منجر گردید، می‌توان گفت که اساسا عزمی از سوی این سیاست نه برای حفاظت و نه برای امنیت ساکنان وجود ندارد.

لذا پس از این‌همه جنایات و موشک‌باران دیگر شکی باقی نمانده است که دیکتاتوری آخوندی در سایه این سیاست و بدون هراس از هر گونه عواقبی، دست به جنایت علیه بشریت نه تنها در کشور همسایه بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه می‌زند. در این رابطه بازوی دیکتاتوری خامنه‌ای نیز برای همگان روشن است و آن ارگانی نیست به غیر از نیروی تروریستی قدس به سرکردگی پاسدار قاسم سلیمانی است.
ولی فقیه ارتجاع با رژیم هزار پاره آخوندی که با اعزام وزیر خارجه دولت «تدبیر و امید» به فرانسه نتوانسته بود از برگزاری پرشکوه گردهمایی ایرانیان در پاریس جلوگیری به عمل آورد، اکنون با شلیک ۵۰ موشک که طی آن بیش از ۵۰ از مجاهدان آزادی در زندان لیبرتی زخمی شده اند، نیت و هدف واقعی خود را به نمایش گذاشت. به یقین پاسخ ایرانیان آزاده، اشرف نشانان و تمامی نیروهای دمکرات و آزاد اندیش به این بربریت و صدور تروریسم در ۱۳ تیر، پاسخی به یاد ماندنی و درخور ایران آزاد فردا خواهد بود.
پیش بسوی برگزاری هرچه با شکوه تر گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس