توپ اتمی همچنان در زمین ولی فقیه ارتجاع

افشاگری به موقع و ارزشمند روز گذشته مقاومت ایران در زمینه همکاری های تنگاتنگ هسته ای میان دیکتاتوری آخوندی و کره شمالی با استقبال گسترده افکار عموم و رسانه های داخلی و بین المللی روبرو شد.

افشای تلاش های مخفیانه هسته ای رژیم آخوندی برای دستیابی به چاشنی های اتمی و به تبع آن بمب اتم که متولیان حکومت از آن بعنوان «رمز بقاء » نام می برند، آنهم قبل از شروع مذاکرات اتمی به یقین زنگ های خطر را برای تمامی آنانیکه خواهان دستیابی به توافقی اصولی بر مبنای قطع دستان آلوده به اورانیوم ولی فقیه و در چارچوب قطعنامه ای شواری امنیت ملل میباشند، بسیار حائز اهمیت است. زنگ خطر به این دلیل است که بر اساس اطلاعات شورای ملی مقاومت رژیم آخوندی همچنان در خفا بدنبال ساخت سلاح اتمی است. انگشت اتهام مقاومت ایران بدرستی بسوی رژیمی دراز شده است که طی 11 سال  مذاکره با فاشیسم دینی در چارچوب مماشات نه تنها به جهان امنیت اتمی نرسیده است، بلکه این سیاست بغایت مخرب هرچه بیشتر برای دیکتاتوری ولی فقیه زمان خریده است.
در این راستا اعلام شد: «هفت نفر از وزارت دفاع کره شمالی هفته آخر آوریل در تهران بودند. این سومین بار در سال ۲۰۱۵ بود که نفرات کره شمالی در ایران بودند و یک هیأت نه نفره قرار است که در ماه ژوئن به ایران بازگردد.هیأت شامل کارشناسان هسته‌ای، کارشناسان کلاهک هسته‌ای و کارشناسان عناصر مختلف موشکهای بالیستیک از جمله سیستم هدایت است».
صرفنظر از مخدوش ترین واکنش و انعکاسات مغرضانه از سوی رسانه های وابسته به سیاست مماشات و تمامی آنانی که برای بدست آوردن دل دیکتاتوری مذهبی به هر دری میزندد، در این رابطه خبرگزاری فرانسه (7 خرداد 1394) در گزارشی می نویسد: «اپوزیسیون در تبعید ایران روز پنجشنبه اعلام کرد رژیم ایران «همکاری گسترده‌ای» با کره شمالی در زمینه سلاحهای هسته‌ای دارد. این اپوزیسیون اطمینان می‌دهد که رژیم ایران قصدی برای دست برداشتن از تلاش برای به‌دست آوردن سلاح اتمی ندارد. شورای ملی مقاومت ایران بر اساس گزارشی که تکیه بر منابع مختلف در داخل رژیم ایران دارد اطمینان می‌دهد: «رژیم ایران به‌کار با کره شمالی در رابطه با کلاهکهای هسته‌ای و موشکهای بالستیک ادامه می‌دهد».
همچنین سایت العربیه در گزارش مبسوطی می افزاید: «این اطلاعات که حلقه دیگری از برنامه مخفی هسته ای رژیم را افشاء می کند، بوضوح مبین این واقعیت است که تا جاییکه به رژیم ملایان بر می گردد، هیچ قصد ندارد که برنامه بمب سازی خود را کنار گذاشته و تلاش برای دستیابی به تکنولوژی تسلیحات هسته ای، همچنان در کانون برنامه هسته ای ایران قرار دارد. همکاری گسترده با کره شمالی و حضور مستقیم در هنگام تست بمب اتمی کره شمالی و اقدامات مشابه هیچ پیامی جز این ندارد. عملکردهای رژیم همزمان با مذاکرات اتمی، بار دیگر این حقیقت را اثبات می کند که این رژیم تنها زبان قاطعیت و قدرت را می فهمد و بعد از سه دهه مخفیکاری و فریبکاری افزودن 6 یا 9 ماه به نقطه گریز، راه‌حل نیست. بلکه اجرای بی کم و کاست قطعنامه های شورای امنیت ملل متحد یگانه تضمین برای ممانعت از دستیابی رژیم به بمب اتمی است».
8 خرداد 1394