ترور وحشیانه سعید کریمیان و همکارش در استانبول، جنایت سپاه پاسداران به دستور خلیفه ارتجاع

مقاومت ایران ترور وحشیانه سعید کریمیان، مدیر شبکه تلویزیونی جم و همکارش در استانبول را که سپاه پاسداران همزمان با «روز پاسدار» به دستور خامنه ای مرتکب شده، قویاً محکوم می کند و خواهان پیگرد و کیفر قانونی آمران و عاملان جنایت و نامگذاری سپاه پاسداران در لیستهای تروریستی است.
رژیم آخوندی در آستانه انتخابات قلابی ریاست جمهوری و بالا گرفتن جنگ قدرت درونی، بیش از پیش، نیازمند سرکوب داخلی و توسل به اینگونه جنایتهای ضد انسانی است.

شایان توجه است که رسانه های اطلاعات و سپاه آخوندها از مدتها پیش با پخش اخبار و زندگینامه های دروغین در مورد سعید کریمیان برای ترور و انتساب آن به مجاهدین زمینه سازی می کردند. پس از ترور نیز خبرگزاریهای سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس (فارس و تسنیم) و سایتهای اطلاعات آخوندها، بلادرنگ و به صورت کاملاً برنامه ریزی شده، به بازپخش همین جعلیات مبادرت کردند.
سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندها با دروغهای زنجیره‌یی و جعل عکس و فیلم ادعا می کردندکه سعیدکریمیان با مجاهدین همکاری تلویزیونی داشته، از کودکی در قرارگاه اشرف بزرگ شده و پدرش از شهیدان عملیات فروغ جاویدان است که همه اعضای خانواده اش را مخفیانه به اشرف برده بود. هیچیک از این مطالب صحت ندارد و کذب محض است و توسط سعید کریمیان از جمله در ۲۹ نوامبر  ۲۰۱۲ تکذیب شده بود.
مونتاژ عکس کریمیان در کنار خانم مریم رجوی در سنای بلژیک در اجلاس ۲۷ مارس ۲۰۱۳ (۷ فروردین  ۱۳۹۲) و جابه جا کردن تصویر او با آقای ژرار دپره، ترفند کثیف دیگری از سوی سپاه آخوندهاست. هر دو عکس برای مقایسه ضمیمه است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۳۰ آوریل ۲۰۱۷)