تلاش رژیم ضدایرانی آخوندی، برای جلوگیری از برگزاری جشن ملی چهارشنبه سوری

رسانه ها و عوامل حکومت آخوندی به شکست تشبثات این رژیم ضدایرانی، برای جلوگیری از برگزاری جشن ملی چهارشنبه سوری توسط مردم ایران اعتراف می کنند. این درحالیست که اخوندها و پاسداران نظام جهل و جنایت، همه قوای خود را برای جلوگیری از گرامیداشت سنت ملی چهارشنبه سوری به کار گرفته و با انتشار مجدد فتوای مسخره خلیفه ارتجاع، طینت ضد ایرانی رژیم ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند.

نیروی انتظامی رژیم در استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که امسال بیش از ۳۰ هزار پوستر و بروشور تهیه کرده که در آن تأکید شده که آیین چهارشنبه سوری فرهنگی غلط است. آمارهای مشابهی توسط نیروی انتظامی رژیم در سایر استانها منتشر شده است.
این علاوه بر تبلیغات کر کننده رادیو و تلویزیون حکومتی و نیز اقدامات متعدد آخوندهای ضد ایران وایرانی، تحت عنوان «نه به چهارشنبه‌سوری» است که توسط عوامل رژیم سازمان داده شده است.

همبستگی ملی - چهارشنبه سوری
در همین حال، نیروی انتظامی رژیم با صدور اطلاعیه‌ های گوناگون در استانهای مختلف اعلام کرد که با هنجارشکنان و کسانی که مترصد ایجاد ناامنی هستند، برخورد جدی می‌کند. نیروی سرکوبگر انتظامی در این اطلاعیه هم‌ چنین از نقش شبکه‌ های اجتماعی ابراز نگرانی کرده و تهدید کرده است: درصورت مشاهده سایت‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی که ساخت مواد محترقه و منفجره را آموزش می‌ دهند، اعلام نمایند تا پلیس با این افراد برخورد نماید.
استاندار رژیم در تهران گفت: خاطیان آخرین چهارشنبه سال تا پایان نوروز در زندانهای نیروی انتظامی به‌سر خواهند برد.

همبستگی ملی - چهارشنبه سوری
علاوه بر این تهدیدها، رسانه های حکومتی در آستانه چهارشنبه‌ سوری، فتوای خامنه‌ای و آخوندهای وابسته به او را در مورد حرام بودن و مذمت چهارشنبه‌سوری منتشر کردند. سال گذشته ولی فقیه ارتجاع در پاسخ به سؤالی درباره چهارشنبه سوری فتوا داده بود که چهارشنبه سوری هیچ مبنای شرعی ندارد و مناسب است از آن اجتناب شود.
آخوندی نوری همدانی نیز گفته: چهارشنبه سوری جز خرافات است و کارهایی که انجام می‌دهند حرام است و باید جداٌ از آن اجتناب شود.
آخوند مکارم شیرازی در فتوای خود درباره چهارشنبه سوری نوشت: قطعاٌ چهارشنبه سوری حرام است. چهارشنبه سوری یک سنت خرافی است، نباید سنت خرافی را احیا کنیم.
اما، این اقدامات سرکوبگرانه رژیم نتوانسته است مردم ایران را در اجرای سنت دیرینه خود بازدارد. و ایادی و رسانه های رژیم به شکست آخوندها برای حذف این جشن ملی و سنتی اعتراف می کنند.

همبستگی ملی - چهارشنبه سوری
روزنامه حکومتی رسالت نوشت: چهارشنبه سوری به یک معضل تبدیل شده است.
بیگدلی، عضو مجلس ارتجاع، توسل به زور و تهدید را هم بی‌فایده عنوان کرد و به شکست آخوندها برای مقابله با جشن ملی چهارشنبه سوری که موجب نشاط و شادی مردم است اعتراف کرد و گفت: چهارشنبه سوری در سالهای اخیر از حالت سنتی، خارج و به مراسمی خطرناک تبدیل شده است. نمی‌توان با آگاه‌ سازی این رسوم را حذف کرد، باید برای آن جایگزینی معرفی کرد.