نگرانی باندهای رژیم از خطر قیام

به دنبال معرفی کاتلین مک فارلند به عنوان معاون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، سپاه پاسداران در خبرگزاری خود وی را «یک سیاستمدار ضد(نظام) دیگر در کابینه ترامپ» توصیف کرد و نوشت: کاتلین مک فارلند رویکردهای به‌شدت ضد (نظام) و ضد توافق هسته‌ای دارد. مک فارلند درباره برجام گفته، دولت اوباما با این توافق مسیر دستیابی حکومت ایران به سلاح هسته‌ای را گشوده است.

خرم، نماینده سابق رژیم در دفتر اروپایی سازمان ملل در مصاحبه با سایت پاسدار رضایی دبیر مصلحت نظام درباره پیامدهای انتخابات آمریکا برای رژیم گفت: عمده کسانی که ترامپ آنها را به عنوان وزیر, سفیر و وکیل انتخاب می کند, کسانی هستند که علیه جمهوری اسلامی موضع گرفته و ضد (نظام) محسوب می شوند. این افراد آدم هایی هستند که مخالف (نظام) به شمار می روند (آنها) مخالف سرسخت و جدی سیاستهای اوباما و جان کری درباره (نظام ایران) به شمار می روند.
نماینده سابق رژیم آخوندی در دفتر اروپایی سازمان ملل اضافه کرد: برخی افرادی که گزینه عضویت در کابینه ترامپ هستند و یا توسط وی به کار گرفته شده اند, کسانی هستند که در نشست های مجاهدین شرکت کرده و شعار سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را سر داده اند.

یک روزنامه باند خامنه‌ای، با ابراز نگرانی از نا امیدی اجتماعی نسبت به نتایج برجام نوشت: دوره اوباما به پایان رسیده و در چنین موقعیتی بروز برخی نشانه‌های مهم را می‌توان به عنوان پیش‌زمینه‌های ضروری برای وقوع فتنه‌های احتمالی، جدی گرفت.
این رسانه حکومتی افزود: جامعه با توجه به شکست جدی غربگرایان، در آستانه رقم زدن «تغییرات اساسی» ارزیابی می‌شود. برجام  ثمره‌ای در حد و نصاب «هیچ» داشته.