بحران درونی رژیم آخوندی برسر فایل صوتی منتظری و انزجارفزاینده از قتل عام مجاهدین در سال ۶۷

در ادامه بحران درونی رژیم برسر فایل صوتی منتظری و انزجار فزاینده از قتل عام بیش از سی هزار مجاهد زندانیان سیاسی، روزنامه حکومتی رسالت، برای توجیه این جنایت ضدبشری، شرایط زهر خوردن خمینی در جنگ ضدمیهنی و خطرسرنگونی رژیم توسط مجاهدین را عنوان کرده و می نویسد: «مجموع این شرایط و گزارشها پیش روی ( خمینی)‌ بود و عمق نگرانی از تهدیدات، امنیت (نظام) را هدف قرار داده بود. (خمینی) چه باید می کرد؟ دست روی دست می گذاشت؟ یا برای تامین امنیت، پیش از گسترش بحران، آن را مدیریت می کرد؟ (خمینی) برای مهار بحران،فتوا صادر کرد:" کسانیکه در زندانهای سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می کنند، محارب و محکوم به اعدام می باشند».

درحالیکه این قبیل دعاوی، باعث رسوایی و محکومیت بیشتر خمینی و قتل عام ۶۷ می شود، این روزنامه باند خامنه‌ای ضمن اشاره تلویحی به حسن خمینی و رفسنجانی، می افزاید: سخن آخر با منسوبان به (خمینی) و آنانی (است) که همه اعتبارشان را مدیون (خمینی )هستند. همانها که هرگاه منافعشان ایجاب می کند، از امام! و خاطره‌های آنچنانی، خرج می کنند...؛ (اینها) چرا ساکتند و از خمینی دفاع نمی کنند؟

آخوند فلاحیان٬ وزیرسابق اطلاعات رژیم در واکنش به انتشار فایل صوتی منتظری که مجریان حکم خمینی را جنایتکاران تاریخ نامیده است،گفت: نظر خمینی و همه علما این است که «اهل بغی یعنی افرادی که علیه (نظام) شورش می‌کنند، باید اعدام شوند.
فلاحیان که مجری قتلهای زنجیره یی در دهه ۷۰بوده است، مدعی شد: آقای منتظری «تنها به خاطر قضاوت بد تاریخ»٬ با اجرای حکم اعدام مجاهدین مخالف بود.

آخوند دری نجف آبادی عضو هیأت رئیسه خبرگان ارتجاع فایل صوتی منتظری و اظهارات او در محکومیت قتل عام مجاهدین زندانی درسال ۶۷ را «کبریت زدن به آتش» توصیف کرد و گفت: «متأسفانه تا شرایط یک مقدار آرام می شود مجددا یک کبریتی به آتش می زنند... برخوردهای کودکانه و غلط، آب به آسیاب دشمن ریختن است... در چنین شرایطی که( مجاهدین ) با عربستان، محمود عباس، ترکی فیصل و دیگران در فرانسه برنامه ریزی کرده بودند، (انتشار فایل صوتی) چیزی جز خیانت نیست... ما باید هوشیار باشیم اینها عقبه‌های آنان هستند و در زمین دشمن بازی می کنند.

خامنه ای که پس از انتشار سخنان منتظری درباره قتل عام ۶۷ درسکوت فرورفته بود، طی سخنانی درجمعی از آخوندهای حکومتی، به جای هر حرفی در این زمینه، با وحشت از آگاهی جوانان به فساد رژیم گفت: جوانان در هدف‌گذاریهای دشمنان برای نفوذ فرهنگی و تضعیف ایمان و اعتقادات مردم، یک هدف اصلی هستند».
وی شعارهای مرگ بر اصل ولایت فقیه در قیامهای سال ۸۸ و ۸۹ را یاد آوری کرد و خطاب به آخوندهای مزدور رژیم گفت: «همه دیدند که چگونه انتخابات، بهانه‌ای برای حمله و نفی اصل نظام شد»