تشدید بحران رژیم آخوندی برسر قتل عام مجاهدین در سال ۶۷ به دنبال انتشارفایل صوتی منتظری

با بالاگرفتن موج انزجار و تنفر اجتماعی علیه نسل‌کشی مجاهدین در سال ۶۷ پس از انتشار نوار منتظری، علی مطهری، نایب رئیس مجلس رژیم، نوشت: «در صحت انتساب این فایل به آیت الله منتظری تردیدی نیست. البته صحبت های ایشان از روی دلسوزی و خیرخواهی برای انقلاب اسلامی بوده ولی این که نگرانی ایشان جا داشته یا نه و اصلا ماجرا چه بوده, درست برای ما روشن نیست و اطلاعات ما ناقص است».

وی افزود:‌«خوب است رئیسی, نیری و پورمحمدی که در متن قضیه بوده اند توضیح بدهند و موضوع را برای مردم روشن کنند و البته اگر قصوری هم در نحوه اجرای حکم بوده است عذرخواهی شود».

نماینده خامنه‌ای در کیهان، درواکنش به انتشار فایل صوتی منتظری مدعی شد: انتشار فایل صوتی منتظری نمی‌تواند با برخی دیگر از رخدادهای این روزها مخصوصاً با همایش (مجاهدین) در پاریس بی‌ارتباط باشد.همایش پاریس با حضور ترکی‌فیصل ، احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر، صالح القلاب وزیر اطلاعات اردن، اعضای جنبش فتح - نیوت گینکریچ سخنگوی اسبق مجلس نمایندگان آمریکا و جان بولتون نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، برپا شده بود.

پاسدار رسول سنایی راد، معاون سیاسی سپاه پاسداران خامنه‌ای در واکنش به فایل صوتی منتظری، وحشت خود را از اثبات حقانیت مجاهدین و کارزار جهانی اشرف نشانها علیه اعدامها و نقض حقوق بشر در ایران، برملا کرد و نوشت: همزمانی این دسته اقدامات با تلاش دشمنان نظام برای احیای(مجاهدین) ...از یک سو،  و زمینه ‌سازی برای برجام 4، یعنی فعال‌سازی پرونده حقوق بشری و تحمیل فشار بر نظام از سوی دیگر است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید از یک سو همزمانی... حمایت (عربستان) و آمریکا از (مجاهدین) و تحرکات حامیان داخلی آنان را جدی‌تر بگیرند، و از سوی دیگرنباید تهدیدات احتمالی ناشی از پیوند... نفاق سنتی در بیرون با نفاق پیچیده و مدرن طمع‌ورزان به قدرت را در درون، دست‌کم گرفت و از آن غافل بود.

آخوند جنایتکار رازینی، از دست اندر کاران نسل کشی مجاهدین در سال ۶۷ به رسانه حکومتی گفت: متأسفانه خطوطی در داخل و خارج از کشور فعال هستند تا به نحوی(مجاهدین) را احیا کنند، در همان زمان که آقای منتظری در قید حیات بودند گله اصلی (خمینی) از ایشان این بود که چرا (مجاهدین) را احیا کرده و به آن ها توجه می کنند..
متأسفانه دنبال این هستند که چهره هایی را علم کرده تا (مجاهدین) را بازسازی کنند.. ما نباید اجازه احیای(مجاهدین) را بدهیم.