ملاقات رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران خانم مریم رجوی با رئیس دولت فلسطین پرزیدنت محمودعباس

عصر شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ ( ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۶) خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت با پرزیدنت محمود عباس رئیس دولت فلسطین دیدار و درباره بحران های منطقه گفتگو کرد.

پرزیدنت محمود عباس در این دیدار بر ضرورت مبارزه با بنیادگرایی و تروریسم در منطقه تاکید کرد و آخرین تحولات در خاورمیانه به ویژه مسائل مربوط به فلسطین و ابتکار فرانسه در این رابطه را به اطلاع خانم رجوی رساند.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت ضمن تقدیر از همبستگی مقاومت فلسطین و رهبر آن با مردم و مقاومت ایران، پیروزی های دولت فلسطین را تبریک گفت و برای تحقق آرمان مردم فلسطین آرزوی موفقیت کرد. خانم رجوی با تاکید بر اینکه رژیم ولایت فقیه منشاء اصلی تفرقه و بنیادگرایی و تروریسم در تمامی منطقه به خصوص عراق، سوریه، لبنان، یمن و همچنین فلسطین است، گفت: «رژیم آخوندی اکنون در منتهای ضعف به سر می برد و بیش از همیشه شکننده و آسیب پذیر است. واقعیتی که آن را در واکنش های دیوانه وار و هیستریک سردمداران در رابطه با گردهمایی مقاومت ایران، می توان دید.
خانم رجوی تاکید کرد این رژیم بیش از هر چیز از همبستگی و اتحاد مردم و مقاومت ایران با کشورها و ملت های منطقه هراسناک است. لذا کشورهای منطقه و مردم و مقاومت ایران، باید با اتحاد عمل منطقه را از شر بنیادگرایی و تروریسم برخاسته از فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران خلاص کنند».